Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:55:42 GMT

رمضان ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۱۸۹

رمضان ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان

حیدری گفت: ماه رمضان ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان، «توکل حیدری» در مراسم جشن گلریزان ستاد دیه گفت: ماه رمضان ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان است.

 

رئیس دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه ماه رمضان ماه تولد امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام علی(ع) است افزود: همواره دستگیری از نیازمندان جزء رویه و اصول عملی این دو  امام همام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدری ادامه داد: حضرت علی(ع) مانند پدری مهربان٬ همواره از نیازمندان و بینوایان دستگیری کرده و به دنبال رفع نیاز‌های آنان بود، در این راستا همه ساله جشن گلریزان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و به طور خاص٬ زندانیان مباحث مالی در سطح کشور برگزار می‌شود.

 

رئیس دادگستری استان با اشاره به اینکه زندانیان مالی تنها به دلیل مباحث مالی گرفتار شده و از انجام هر نوع جرم و جنایت بری هستند ابراز کرد: در این راستا خیرین تمام استان‌ها در مراسمی با عنوان جشن گلریزان اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در استان همدان نیز در این جشن مبالغ قابل توجهی جمع آوری شود ادامه داد: در حدیثی از امام موسی کاظم(ع) ذکر شده است: «‏‏از برای خدا در روی زمین بندگانی است که سعی می‌کنند در حاجات مردم، ایشانند که در روز قیامت، از هر خوف و ترسی ایمنند».

 

‏‏حیدری با اشاره به اینکه یوم الجزا و یوم الحسرت از نام‌های قیامت است گفت: امروز روزی است که می توان کاشت و در قیامت برداشت نمود٬ امروز روزی است که با خدمت به خلق و دستگیری از نیازمندان می‌توان توشه‌ای برای قیامت اندوخت.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر ماه رمضان سبک زندگی اسلامی مسجد اردبیل رئیس دادگستری استان همدان جشن گلریزان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم

علیرضا دبیری پزشک استان فارسی، بهزاد را که از یک سالگی دچار اختلال در راه رفتن شده بود به صورت رایگان جراحی کرد.

او امیدوار است، بهزاد با این جراحی بتواند بهبودیش را به دست آورد.

دبیری افزود: کمک به نیازمندان از اولویت‌های اوست و او از این کار لذت می‌برد.

همکاران علیرضا دبیری پزشک استان فارسی می‌گویند: این متخصص ارتوپدی سال هاست که به نیازمندان کمک می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته