Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص روند اجرایی ادامه پروژه امتداد آزادراه همت تا کرج، به بازدیدی که چند روز پیش معاون وزیر راه از این پروژه داشت اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در نیمه نخست امسال این پروژه زیر بار ترافیک برود.

وی در ادامه پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: رفع معارضین پروژه در مرحله پایانی قرار دارد و به‌موازات عملیات اجرایی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تأکید بر اینکه در پیشبرد پروژه امتداد آزادراه همت تزریق منابع مالی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: رفع معارضین و تزریق منابع مالی به پروژه به جد پیگیری می‌شود تا طبق وعده داده‌شده در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

رضایی در بخش دیگری در خصوص پروژه راه‌سازی آبیک - چرم شهر که از دیگر پروژه‌های مهم استان البرز است، گفت: این پروژه مقرر بود تا سال ۹۹ تکمیل شود اما با پیشرفت خوبی که حاصل‌شده تلاش می‌کنیم امسال زیر بار ترافیک برود.

وی بابیان اینکه سال جاری سال شکوفایی پروژه‌های راه‌سازی استان است، گفت: امسال افتتاح قطعه یک آزادراه تهران - شمال، بهره برداری از پروژه آبیک - چرمشهر، تکمیل ادامه آزادراه همت و به سرانجام رساندن پروژه طالقان - هشتگرد را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4629319

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی البرز پروژه های عمرانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی داودی از آغاز پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژ میانی آزادراه کرج - قزوین به طول چهار کیلومتر از دی سال گذشته خبر داد و گفت: در این پروژه نرده‌ای فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی البرز مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص شده نصب می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر و پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده و تلاش می‌کنیم محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم. این طرح با هدف افزایش ایمنی عابران و به منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

کد خبر 6085467

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود