Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، جلسه مجمع مشترک توسعه اقتصادی استان عصر دیروز به ریاست دکتر مصطفی سالاری برگزار شد.

در این جلسه با پیشنهاد سندیکای کارخانجات چای کشور افزایش مبلغ ۳۵۰۰ ریالی به بهای برگ سبز چای بر اساس توافق چایکاران و کارخانجات به تصویب رسید که این مبلغ تماما توسط کارخانجات و بدون افزایش بار مالی برای دولت کارسازی خواهد شد

همچنین شیوه نامه ساماندهی و لایروبی حوزه آب حوضچه ها و کانال های کشتیرانی در حوزه وظایف اداره کل بنادر و دریانوردی و همچنین اداره کل شیلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به نشست بین وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور که بر پایه پیشنهادات و شیوه نامه ساماندهی و استفاده اقتصادی از اب‌بندان ها در استان گیلان صورت گرفته بود ،خاطرنشان کرد:برخی از راهکارهای گیلان که در زمینه استفاده چند منظور از منابع آبی طراحی و ارائه شده بود، در سطح ملی مورد استقبال دستگاه های ذیربط قرار گرفت و در آستانه ابلاغ در سطح ملی است.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت برخی شیوه‌نامه‌ها در راستای حل مشکلات این استان گفت: مواردی مانند چگونگی بهره‌گیری از منابع آبی، استفاده از رودخانه‌ها و سدهای بزرگ جهت تولید اشتغال و رونق اقتصادی همواره دارای اهمیت زیادی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به بهره‌گیری از اماکن تاریخی استان جهت درآمدزایی و تولید اشتغال تصریح کرد: در این راستا بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌ها استفاده از اماکن تاریخی استان برای مرمت، درآمدزایی و تولید اشتغال دارای اهمیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال چای صنایع دستی و گردشگری مشکلات وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

 استولتنبرگ در کنفرانسی خبری با اشاره به اینکه ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین این ائتلاف را در جریان وضعیت جنگ و نیاز حیاتی این کشور به سامانه‌های ضدهوایی گذاشته است، گفت: وزرای دفاع ناتو بر سر تقویت و ارائه کمک‌های نظامی بیشتر (به اوکراین) از جمله از طریق ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به توافق رسیدند.

این مقام ارشد ناتو در ادامه اعلام کرد که سامانه‌های ضدهوایی در آینده‌ای نزدیک دراختیار اوکراین گذاشته خواهند شد.

وی افزود: ناتو توانایی‌های موجود خود را بررسی کرده و می‌تواند سامانه‌هایی را در اختیار اوکراین قرار دهد. انتظار دارم به زودی اعلامیه‌ای درخصوص ارائه توامندی‌های بازدارندگی به اوکراین ارائه شود.

منبع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • افزایش بهای مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت مسکن
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای