Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، مسابقه عکاسی "قدس در قاب تصویر" را با مشارکت حوزه هنری ایلام برگزار می‌کند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مهران جنگلی صبح امروز در نشست رسانه‌ای خود اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، مسابقه عکاسی "قدس در قاب تصویر" را با مشارکت حوزه هنری ایلام برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این مسابقه عکاسی با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام و با همکاری انجمن تجسمی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرهای خراسان شمالی اعلام شداستاندار زنجان: حضور گسترده مردم در روز قدس لرزه بر اندام استکبار می‌اندازدشهرکرد|«روز قدس» روز وحدت و همگرایی امت اسلامی است; ظهور انقلاب صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها

 وی، بابیان اینکه شرکت و ارسال اثر به این مسابقه عکاسی محدودیت سنی ندارد، گفت: هر هنرمند می‌تواند حداکثر 7 عکس با موبایل و یا دوربین حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای بر روی لوح فشرده به دبیرخانه این مسابقه ارسال کند.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام گفت: علاقه‌مندانمی توانند آثار خود را دبیرخانه این جشنواره، واقع در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام، واقع در بلوار جمهوری- طبقه اول شهرداری و یا به آی دی تلگرام @R2830 ارسال کنند.

جنگلی، بابیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره از 10 خرداد لغایت 12 خرداد 1398 خواهد بود، افزود: به 5 نفر از برگزیدگان بعد از بررسی و اعلام نتایج هیئت‌داوران، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و 18 خرداد نیز نفرات برگزیده این جشنواره روی سایت حوزه هنری ایلام قرار خواهد گرفت.

وی، در پایان از همه علاقه‌مندان، هنرمندان و عکاسان عزیز ایلامی برای شرکت در راهپیمای روز جهانی قدس، ارسال اثر و شرکت در این مسابقه دعوت کرد.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت