Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور زاهدان زابل ۸ نفر مجروح و یک نفر جان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز راشدی در گفتگو با عصرهامون گفت: این حادثه در ساعت 9:21 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست که اتوبوس در کیلومتر 40 زاهدان دچار واژگونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بلافاصله تیم های امدادی در قالب 5 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و کار امدادرسانی و مداوای مجروحان را انجام دادند.

به گفته راشدی؛ بر اساس اطلاعات اولیه تا کنون فوت یک نفر گزارش شده و 8 نفر دیگر نیز دچار مجروحیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.


وی تاکید کرد: برابر اخبار واصله؛ نقص فنی و بریدن ترمز اتوبوس علت واژگونی اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین