Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان که در سالن جلسات استانداری با حضور کمیته‌های مختلف این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور بیمه‌نامه واحدهای احداثی مناطق سیل زده استان بدون دریافت هزینه و همچنین نسبت به جواب استعلام‌های آنها ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد و افزود: بنیاد مسکن با توجه به جدول توزیع شهرستانی که ارائه داده با همکاری بانک‌ها این تسهیلات را پرداخت کند.

استاندار لرستان بیان کرد: همچنین بنیاد مسکن به افرادی که مرحله اول مبلغ دوره انتقال از اسکان اضطراری به دائم را دریافت و نسبت به جمع‌آوری چادرهای خود در سطح شهر و معابر عمومی اقدام کرده‌اند با هماهنگی فرمانداری‌ها مرحله دوم این کمک‌ها را واریز کند.

خادمی ادامه داد: کالاهای اساسی نیز به کسانی داده شود که چادرهای خود را در معابر عمومی جمع کرده‌اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: واحدهای مسکونی و تجاری پلدختر که در حریم نبوده اما زمین آنها تخریب شده است و زیرسازی آن‌ها هزینه سنگینی دارد شناسایی شوند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنیم.

خادمی گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که بنیاد مسکن به آسیب دیدگان سیل بهمن ۹۷ خرم‌آباد تسهیلات بلاعوض و معیشتی را پرداخت کند.

کد خبر 4629376

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد