Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، در متن این بیانیه آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ (قصص / 5) 
گرامی‌داشت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میراث گران‌بهای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و بیانگر عمق دوراندیشی و هوشمندی امام راحل است که اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم را نشان می‌دهد و پس از ایشان نیز هر ساله با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشکوه و پرشور در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اهمیت دفاع از مظلوم و مقابله با ستمگران و ظالمان در تاریخ صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید بوده و امروز نیز با گسترش جنایات خونبار دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین در کشورهای مختلفی همچون سوریه، لبنان، یمن و فلسطین بیش از پیش نمایان است. 
در این ایام که آشکارترین ظلم‌ها توسط کشورهای غربی، آمریکا، رژیم جنایتکار صهیونیستی و عوامل خودفروخته آنان در منطقه انجام می‌شود و این کشورها از پشت نقاب دروغین دموکراسی و آزادی حقوق بشر، بدترین فجایع انسانی را علیه مسلمانان جهان رقم می‌زنند، ضروری است که امت واحده جهان اسلام بار دیگر یک‌صدا و یک‌دل با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با نشان دادن چهره حقیقی و رحمانی دین مبین اسلام، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند و فریاد عدالت‌خواهانه خود را برای توقف اشغال سرزمین‌های فلسطین و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع مسلمان در این منطقه را به گوش جهانیان برسانند. 
لذا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال در ماه پرفضیلت رمضان، از همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و مردم شریف، ولایت‌مدار و روزه‌دار استان زنجان دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس همراه با ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمین مظلوم جهان و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان راهپیمایی روز قدس فلسطین استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی