Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از فوت ۴ نفر در تصادف اتوبوس با کامیون کشنده در محور طبس خبر داد و گفت: حال سه نفر از مصدومان وخیم است. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت 1:58 بامداد در کیلومتر 18 محور طبس  ـ دیهوک یک دستگاه اتوبوس با کامیون‌کشنده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر این حادثه دو راننده خودرو و دو سرنشین در دم جان باختند. 

تصادف خونین اتوبوس در کرج/ 14 نفر مصدوم شدندتصادف مرگبار مربی مشهور والیبال صربستانتصادف در محور پارس‌آباد ـ سربند 3 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت‌

وی با بیان اینکه 24 نفر مجروح و به مراکز درمانی و بیمارستان طبس منقل شدند افزود: علت این حادثه انحراف به چپ راننده اتوبوس بوده است. 

رضایی عنوان کرد: حال عمومی سه نفر از مصدومان حادثه وخیم است و در حال حاضر در اتاق جراحی هستند و بقیه مصدومان در بیمارستان طبس تحت درمان هستند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت:در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر برخورد دو دستگاه خودرو در کیلومتر ۱۲محور قوچان درگز به پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید علی شیخ تیوان بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
محسن ذاکریان افزود: پس از رسیدن تیم امدادی و تثبیت محل حادثه دو فوتی حادثه که داخل خودرو محبوس شده بودند با تجهیزات نجات رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شدند.
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی گفت:اورژانس مصدومان رابه مرکز درمانی منتقل کرد.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • ۹ کشته و ۲۰۹ مصدوم در تصادفات نوروزی خراسان جنوبی
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز