Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:28:54 GMT

تفاهم نامه همکاری سپاه و آموزش و پرورش هرمزگان امضا شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۳۸۸

تفاهم نامه همکاری سپاه و آموزش و پرورش هرمزگان امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان صبح پنجشنبه با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌های بسیج در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، گفت: طی همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و سپاه امام سجاد (ع) تمام سالن‌های ورزشی و فرهنگی سپاه همچنین تمام مدارس و سالن‌های آموزش و پرورش در اختتیار یکدیگر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری، گفت: آموزش و پرورش یکی از رکن‌های اساسی در آموزش و تربیت به شمار می‌رود که نقش پر رنگی در فرهنگ سازی و آینده فرزندان این مرز و بوم دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌های بسیج در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، گفت: طی همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و سپاه امام سجاد (ع) تمام سالن‌های ورزشی و فرهنگی سپاه همچنین تمام مدارس و سالن‌های آموزش و پرورش در اختتیار یکدیگر قرار می‌گیرد.

سالاری با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۱۵۰ مدرسه هرمزگان عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از کارهای بسیار مهم و اثرگذار به شمار می‌رود که در سطح کلان بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج بسته شده و در هرمزگان در مدارس انتخابی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی مدارس راهیان کوثر در هرمزگان بیان کرد: در سال جاری ۱۰ مدرسه غیر دولتی کوثر با استفاده از ظرفیت‌های بسیج در هرمزگان احداث می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه از ظرفیت بسیج فرهنگیان برای توسعه علمی مناطق محروم استفاده می‌شود، گفت: با استفاده از موسسه رزمندگان اسلام کلاس‌های کنکور برای مناطق محروم و روستایی با بکار گیری مدرسان با تجربه برگزار می‌شود.

سالاری با اشاره به اجرای موفق راهیان نور دریایی دانش آموزی اظهار کرد: در سال جاری پیش بینی می‌شود بیش از هشت هزار دانش آموز به راهیان نور دریایی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه هر ساله طرح هجرت دانش آموزی برای بهسازی و بازسازی مدارس در استان اجرا می‌شود، عنوان کرد: در سال جاری برنامه ریزی شده که بیش از ۱۰۰ مدرسه در سراسر استان بهسازی آن صورت گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: طی این تفاهم نامه زیر ساخت‌های مدارس شش دهستان هرمزگان که با مشکلات جدی رو به رو است بهسازی می‌شود.

سالاری با بیان اینکه با برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در مدارس به کمک کنترل آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان خواهیم رفت، گفت: روحیه مدیر پروری با استفاده از برگزاری کلاس‌های علمی، آموزشی و تربیتی در مدارس استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پدافند غیر عامل در ۶۰ مدرسه استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: سپاه امام سجاد (ع) به کمک توانمند سازی معلمان آمادگی دفاعی می‌آید و پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۳ هزار دانش آموز به میدان تیر اعزام شوند.

کد خبر 4629387

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان آموزش و پرورش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد