Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه هشترود گفت: روز قدس روز اعلام برائت از مشرکین، بیزاری از صهیونیست‌ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست‌ها است ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هشترود، سرهنگ پاسدار جعفر غیابی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت راهپیمائی روز قدس اظهار داشت: اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهاى اسلامى، فلسطین را از مسأله‏اى داخلى بودن، خارج و آن را به عنوان یکى از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسأله باعث آگاهى، بیدارى و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‌‏الملل شد و افکار عمومى جهان اسلام را به کانون این توطئه‌ها، سوق داد.

وی افزود: روز قدس روز اعلام برائت از مشرکین، بیزاری از صهیونیست‌ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست‌ها است و با شرکت در مراسم روز قدس می‌توانیم ضمن ابراز همدردی با ملت غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و نفسی تازه به جهان اسلام بدمیم.

شهرکرد|«روز قدس» روز وحدت و همگرایی امت اسلامی است; ظهور انقلاب صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌هاقزوین| روز قدس روز لبیک همه عدالت‌خواهان جهان به ندای آزادی استتولیت آستان قدس از آحاد مردم برای راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه که ما امروز شاهد عظمت ایران و عزت و سرفرازی ایرانیان و صادر شدن انقلاب هستیم، همه و همه از برکات وجود ولایت و رهبری چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی است و این همبستگی مردم حول محور ولایت است که امروز دشمنان ما از عظمت مردم ایران می‌ترسند وحتی بعضی از کشورها آرزو می‌کنند کاش یک ذره از قدرت و غیرت مردم ایران را داشتند تا بتوانند در مقابل دشمنان با عظمت و قدرت ظاهر شوند.

غیابی تصریح کرد: مبارزه با آمریکا جزء اعتقادات ماست و شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ شود چرا که این شعار به عنوان علم برافراشته اسلام و ایران است و اگر این علم برافراشته و این شعار مرگ بر امریکا افسرده و یا کمرنگ شود راه ملت گم خواهد شد چرا که شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر استکبار است و دشمنی آمریکا، دشمنی آشکار است.

وی تاکید کرد: در روز قدس امسال باردیگر، مردم روزه دار هشترود همپای سایر ملتهای مسلمان دنیا تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و جنایات زنان ، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی و اقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین، صورت می‌پذیرد را محکوم خواهند کرد.

فرمانده سپاه هشترود خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس امسال در هشترود روز جمعه از ساعت 12 ظهر و از میدان سپاه آغاز و به سمت مصلی شهرستان می‌باشد و پایان بخش این مراسم برپایی نماز باشکوه جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی

زندگی آیت‌الله العظمی بروجردی مرجع عالیقدر جهان اسلام سراسر خدمت و برکت برای حوزه‌های علمیه، جهان اسلام و مردم بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074545 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است