Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌ها توانمند سازی روستاییان گفت: اشتغالزایی روستاییان از اولویت‌های مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح‌های محرمیت‌زدایی در مناطق محروم استان زنجان اظهار کرد: برنامه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه فرهنگی در مناطق مختلف استان زنجان امسال نیز همانند سالهای گذشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی با هم افزایی ادارات مختلف به صورت تخصصی اجرا می‌شود تصریح کرد: ایجاد کمپ خانگی جهت ترک اعتیاد توسط خود اعضای خانواده، فرهنگ حجاب و عفاف و ازدواج آسان از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح روستاهای محروم استان برگزار می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های مسجد محوری را از برنامه‌های قرارگاه عنوان کرد و گفت: توسط اکیپ‌هایی نیز مشکلات مردم مناطق روستایی استان احصا شده و برای رفع آنها نیز اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت نیز برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود افزود: کلاس‌هایی آگاه سازی و اصلاح سبک تغذیه بوده و اجرا طب اسلامی و مسابقات آشپزی و برگزاری کلاس خواص گیاهان دارویی از دیگر برنامه‌های ما در مناطق محروم استان است.

پیری با اشاره به در حوزه اشتغال و معیشت روستاییان نیز فعالیت‌هایی داریم افزود: عمدتا حرکت ما به سمت از مصرف به تولید بدون واسطه است.

وی با بیان اینکه هدف ما توانمند سازی روستاییان است افزود: توانمند سازی مهارتی و فنی جامعه روستایی در حوزه دامداری ویژه دام سبک و زنبور عسل و حوزه کشاورزی انجام می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان افزود: همچنین آموزش‌های صنایع دستی، قالی بافی، خیاطی و قلم زنی در سطح روستاها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی نیز تامین نهاده‌های تولید و اتصال به بازار مصرف انجام می شود افزود: افزایش بهره وری تولید و عملکرد در واحد سطح و بطور کلی تقویت زیرساخت‌های توسعه رسته کشاورزی و غلات نیز اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس

حجت الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان با اشاره به برگزاری اردوی دوستی (آماده) سازمان جوانان هلال احمر با هدف انتقال مهارت کار با دانش آموز، فردیت آگاه، تقویت و توسعه تشکیلاتی مدرسان، مربیان و داوران و ارتقاء دانش و به روز رسانی اطلاعات، گفت: این اردو آموزشی با حضور معاون پیش دبستانی و دانش آموزی و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جوانان و ۴۰۰ نفر از مربیان دادرس، برگزار شد.

وی ادامه داد: طی ۸ روز مربیان دختر و پسر در کارگاه‌ها، آموزش‌های طرح دادرس را بازآموزی می‌کنند. این دوره آموزشی در اردوگاه بندر انزلی و به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، افزود: تلاش ما در ارتقای سطح آموزش هاست و برای نخستین بار در این دوره با گنجاندن آموزش‌های جدید و خلاقانه مثل مهارت کار با دانش آموز و فردیت آگاه امیدواریم بیش از پیش در ارتقای اثرگذاری مدرسان، مربیان و داوران بر جامعه مخاطبین خاص (دانش‌آموزان) گامی‌بلند برداریم.

حسینی المدنی با اشاره به شبکه سازی کادر‌های تخصصی کار با دانش‌آموزان، ادامه داد: مدرسان، مربیان و داوران سرمایه‌های بی بدیل و ارزشمند هلال احمر هستند. نوآوری در رویکرد انتقال مهارت‌ها به دادرسان ایران در یک پروسه برنامه‌ریزی شده منجر به ایجاد و گسترش جامعه آماده می‌شود. 

گفتنی است، سرفصل‎‌های آموزشی این دوره، مهارت‌های تخصصی کار با دانش‌آموز، ارتباط موثر، ایجاد، توسعه و تقویت شبکه دانش‌آموزان ماهر کشور و یکسان سازی منابع آموزشی است.

لازم به ذکر است، در این دوره ضمن رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره نیز صادر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • آغاز اردوی دوستی کشوری باحضور۴۰۰مربی هلال احمر به میزبانی زنجان
  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان