Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: جشن رمضان امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ما در نمایشگاه بین المللی امسال میزبان نمایندگان ۳۱ استان کشور هستیم، افزود: قبل از ماه رمضان فراخوانی برای حضور مددجویان کمیته امداد در جشن رمضان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح آبادی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد نمونه کالا‌های تولیدی خود را به کمیته امداد ارسال کردند و در نهایت ۵ هزار کالا برای فروش در نمایشگاه جشن رمضان انتخاب شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ارزش ریالی این کالا‌ها ۵ میلیارد تومان است، گفت: تمامی محصولات انتخابی از جمله فرش، پوشاک، کیف و کفش و غیره کار دست مددجویان است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه رمضان ۳۱ غرفه از تمامی استان‌های کشور در جشن‌ رمضان حضور دارند، ادامه داد: کمیته امداد استان تهران ۷۲ غرفه را به طور جداگانه در جشن رمضان به مددجویان تولیدکننده و کارآفرین اختصاص داده است.

فتح آبادی افزود: ما تلاش کردیم با در اختیار قرار دادن غرفه فروش به مددجویان، سرمایه آن‌ها را در گردش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امسال در جشن رمضان در کنار فروش محصولات، از ۱۲۰ مددجو تولید کننده تهرانی برای بازدید از غرفه‌های جشن رمضان دعوت به عمل آمد، گفت: بازدیدکنندگان مددجویانی بودند که بعد از به خودکفایی رسیدن، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

فتح آبادی افزود: کلینیک‌های کارآفرینی هر شب در نمایشگاه حضور دارند و آموزش‌های کسب و کار را ارائه می‌کنند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی استان تهران تصریح کرد: این آموزش‌ها کمک می‌کند تا افراد تحت آموزش بتوانند وارد بازار کار شوند و در این مسیر کمیته امداد نیز تسهیلاتی به آن‌ها ارائه می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته امداد نمایشگاه بین المللی رمضان کمیته امداد جشن رمضان نمایشگاه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس