Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:26:59 GMT

فعالیت ۶۴ تیم امدادی گلستان در شب های قدر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۷۱۷

فعالیت ۶۴ تیم امدادی گلستان در شب های قدر

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به حضور روزه داران در مراسم شبهای قدر ماه مبارک رمضان اظهار کرد: 256 نیروی عملیاتی در قالب 226 نجاتگر داوطلب و 30 پرسنل خدمات امدادی را با بکارگیری 19 آمبولانس، موتور آمبولانس، خودروی کمکدار سبک و خودروی حمل نیرو اقدام به خدمات رسانی به مردم روزه دار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد علی هروی افزود: خدمات امدادی شب قدر با توان امدادی 64 تیم عملیاتی امداد و نجات جاده ای و 22 تیم توانای خواهران به شب زنده داران ارائه شد.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر گلستان در شب های گرانقدر قدر به 323 نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد 7 نفر بصورت سرپایی درمان شدند و 3 نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش جمعیت هلال احمر خدمات رسانی به مردم درمان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه