Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان تفت، دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفت به مناسبت روز قدس بیانیه ای را صادر کرده است.
متن این بیاینه بدین شرح می باشد:
روز قدس روز مبارزه امت اسلام با مستکبرین،روز وحدت و روز حیات اسلام است.
روز قدس نماد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل صهیونیست جهان خوار است.
امام خمینی(ره)با قراردادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و آزادی فلسطین ،نه تنها ملت بزرگ ایران و امت اسلامی را،بلکه تمام آزادی خواهان جهان را برای مبارزه علیه رژیم کودک کش فراخواندند تا با ندای مرگ بر صهیونیست،در برابر تفکر نژادپرستی و جهان خوارانه ظالمین و مستکبرین ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز نیروهای مقاومت در منطقه از هر زمان دیگری قوی تر هستند و یکی پس از دیگری نقشه های شیطان بزرگ را نقش بر آب می کنند.آمریکا و متحدان منطقه ایش باید بدانند همانطور که دیگر توطئه های آنان در منطقه خنثی گردیده،طرح تبلیغاتی سیاسی معامله قرن نیز خنثی شده و به جایی نخواهد رسید و پیروزی از آن امت اسلام و فلسطین است.
امت اسلامی در روز قدس با حضور و حمایت همه جانبه خود از فلسطین و آرمان هایش بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکای جهان خوار و صهیونیزم غاصب خواهد زد و طرح معامله قرن را که طرحی شوم است خنثی خواهد کرد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان؛ علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای، اعلام کردند: حمله به بیمارستان‌ها جنایت بزرگی است که هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت بیماران و خصوصا زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخ بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و آشکار رژیم منحوس صهیونیست‌ی ناشی از سکوت مجامع و مراجع بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه استکبار جهانی از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر قدس و فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها و درنده خویی ها، نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است، رو به پایان است و انشاالله اینگونه حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت، نشان از نابودی و از بین رفتن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

دیگر خبرها

  • وظیفه جهان اسلام است از ملت غزه حمایت کند
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه حمایت کند
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • همه جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی