Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:25:03 GMT

فینال جام حذفی به بنیادی فر رسید

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۹۰۱۲

فینال جام حذفی به بنیادی فر رسید

تیم داوری فینال جام حذفی مشخص شد و موعود بنیادی فر به همراه تیم داوری اش این مسابقه را که روز یکشنبه در فولاد آره نا برگزار می شود را قضاوت می کنند.

به گزارش" ورزش سه" شب گذشته دومین فینالیست جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد تا فوتبال ایران با انجام این بازی فصل 97-98 را به پایان برساند. امروز کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران فینال جام حذفی را که روز یکشنبه در ورزشگاه فولاد آره نا در اهواز و بین تیم های پرسپولیس و داماش برگزار می شود را اعلام کرد و براساس آن موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران این بازی را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک داوری وعلی دودانگه دو کمک داور و حسین زرگر – کوپال ناظمی داوران پشت دروازه این بازی هستند. داور چهارم‌ این مسابقه  حسین مرادی و ناظر داوری  زاهد بحرینی هستند.


بنیادی فر امسال سه بازی دیگر را در جام حذفی قضاوت کرده که البته هیچکدام از بازی های دو تیم پرسپولیس و داماش نبوده است. او بازی های ذوب آهن-پدیده ، سپاهان-ماهشهر و سپاهان-نساجی را در جام حذفی سوت زده است. او در لیگ برتر امسال 11 قضاوت انجام داده و تنها یک بار بازی پرسپولیس را سوت زده که آن مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان در تهران بود که با نتیجه دو بر صفر به نفع سرخ ها به پایان رسید.
بازی فینال جام حذفی روز یکشنبه دوازده خرداد و در ساعت 21 برگزار می شود.

جام حذفی کمیته داوران داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها جام حذفی کمیته داوران داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد قضاوت برخی بازی‌ها به داورانی سپرده شده که کمتر در مسابقات سوت زده‌اند.

در بین اسامی داوران مسابقات هفته بیست و چهارم نام‌هایی مثل فرزاد منصوری، امیر ایار، محمد رضا تارخ و سعید رحیمی مقدم دیده می‌شود که در لیگ امسال کمتر شانس قضاوت داشته‌اند و حالا در هفته بیست و چهارم در بین داوران وسط حضور دارند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران به همراه همکاران خود از هفته‌های گذشته اقدام به جوانگرایی و استفاده از برخی داوران جوان و موفق لیگ دسته اول کرده است. حالا در بین داوران وسط هم از داوران کم‌نام و نشان تر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد کمیته داوران قصد دارد در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر با میدان دادن به قاضی‌های جوان‌تر کارش را جلو ببرد تا تجربه شان بالا برود و در فصل آینده آنها قضاوت های مهم‌تری را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟