Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با اتمام قراردادش از این باشگاه جدا شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از  فارس، قرارداد رشید مظاهری با باشگاه ذوب آهن در این فصل به پایان رسید و این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد با این باشگاه نشده است. به این ترتیب جدایی مظاهری از ذوب آهن قطعی شده است. ذوب آهن شب گذشته در بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نیز از محمد باقر صادقی درون دروازه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تبریز خبر می رسد که مظاهری به احتمال فراوان به زودی با عقد قراردادی بسیار قابل توجه به تیم تراکتورسازی می پیوندد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مظاهری تراکتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش

سارا سالار، همسر سروش صحت تعدادی پست عجیب در اینستاگرام خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران را شوکه کرد. منتشر کرده آمده، او در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

او ضمن انتشار تصویر زیر نوشت: «از این عکس شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده بود، این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این صحبت‌های سارا سالار شایعات درست بودند.

tags # سروش صحت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری