Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@07:51:01 GMT

بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۹۰۷۲

به گزارش جهان نيوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر و در آن ضمن گرامیداشت این روز، مسئله قدس را مهم ترین مسئله جهان اسلام و ثمره نگاه راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب دانست که نباید در هیاهوی استکبار جهانی به فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این بیانیه به شرح زیر است:

تدبیر نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که نشان از دوراندیشی ایشان داشت، استکبار ستیزی و مقاومت در برابر ظلم و جور را معنایی دوباره بخشید و روحی تازه در کالبد جهان اسلام دمید.

امروز و در حالی که دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار با ایجاد هیاهوهای سیاسی و تبلیغاتی سعی در تحت الشعاع قراردادن مسئله فلسطین و قدس بعنوان مهم ترین اولویت جهان اسلام را دارد و متأسفانه بعضی از کشورهای منطقه و مسلمان نیز در این رابطه همسو با آن عمل می کنند؛ جمهوری اسلامی ایران بعنوان پرچمدار عدالت خواهی و مبارزه با ظلم جهانی دنیای استکبار و در راستای حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، مقابله با ظلم و جور رژیم جعلی صهیونیستی به مردم فلسطین را آرمان بزرگ خود دانسته و در این راه با نصب‌العین قراردادن فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که مشکل اصلی فلسطین وجود دولت صهیونیستی است و همه ملتها و دولت‌های اسلامی باید مسئله فلسطین را از مسائل اول خود بدانند، مبارزه تا احقاق حق ملت مظلوم فلسطین را وظیفه حتمی خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه‌ای همچون «معامله قرن» که اخیراً توسط آمریکا برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی شده، قطعاً ناکام خواهد ماند.

تنها راه نجات قبله اول مسلمین جهان از دستان آلوده و ناپاک رژیم جعلی اسرائیل، علاوه بر مقاومت و حمایت تمام عیار امت آزادی خواه اسلامی که نمونه و تجربه آن در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۵۱ روزه، ۸ روزه و ۲ روزه به خوبی خود را نشان داد و پوشالی و عنکبوتی بودن هیمنه اسرائیل غاصب را به اثبات رساند، حمایت از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین و بازگشت فلسطینی‌های آواره برای برگزاری انتخابات آزاد و تعیین حق سرنوشت خود است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از امت خداجوی ایران اسلامی برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزاجار از رژیم صهیونیستی اسرائیل، اعلام می‌دارد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنها همچون سال های گذشته در این راهپیمایی با شکوه شرکت کرده و ضمن اعلام نفرت از غده سرطانی اسرائیل غاصب، حمایت همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین و آرمان های بلند و نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی کامل قدس شریف را اعلام می‌دارد.

منبع:میزان کپی متن خبر برچسب ها: بیانیه ارتش روز قدس

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بیانیه ارتش روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان: بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بامداد روز یکشنبه مورخ 26 فروردین ماه 1403 سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخرخویش می‌داند.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری ، برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227070 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی اسرائیل ایران آمریکا استانی ایسکانیوز دمشق

دیگر خبرها

  • بیانیه مجمع یادگاران شهدای ارتش در واکنش به عملیات وعده صادق
  • حمایت جامعه پزشکی و پرستاری از عملیات وعده صادق
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ؛ خیره‌کننده و شجاعانه بود
  • عملیات «وعده صادق» گامی بلند برای دفع نهایی غده سرطانی رژیم صهیونیستی است
  • بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
  • بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی