Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی عروج ملکوتی و وصال آن واصل الی الله را با شهادت، در سحرگاه سومین شب از لیالی قدر و بلافاصله پس از برگزاری مراسم احیاء، به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر عالیقدر انقلاب (مدظله العالی) را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

 انا لله و انا الیه راجعون

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با محکومیت اقدام وحشیانه و زبونانه ای که در به شهادت رسانیدن امام جمعه فاضل، مردمی و انقلابی شهرستان کازرون صورت پذیرفت، عروج ملکوتی و وصال آن واصل الی الله را با شهادت، در سحرگاه سومین شب از لیالی قدر و بلافاصله پس از برگزاری مراسم احیاء، به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر عالیقدر انقلاب (مدظله العالی)، نماینده مکرم ولی فقیه در استان فارس، روحانیت معظم و عموم مردم شریف، همیشه در صحنه و قدرشناس این شهرستان شهیدپرور که از پیشگامان و طلایه داران انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب می شوند، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده ی داغدار، بازماندگان و ارادتمندان، طلب صبر و اجر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب حجه الاسلام و المسلمین محمد خرسند (رضوان الله تعالی علیه)، که افتخار سه نوبت مجروحیت در دوران دفاع مقدس را در کارنامه ی خدمات مشعشع خود به این مرز و بوم ثبت کرده و مدال جانبازی بر گردن آویخته بود، بیش از یک دهه، بی تکلف و بی ادعا در سنگر امامت جمعه شهرستان به جهاد فرهنگی پرداخت و به شایستگی، مقدرات الهی را در شب قدربه جبران یک عمر خدمات صادقانه به مردم، با فیض شهادت دریافت کرد.

نهاد نماز جمعه، ضمن تقدیر از سرعت عمل نهادهای امنیتی و انتظامی در شناسایی و دستگیری ضارب، از همه ی دستگاه های مسئول در حوزه ی ملی و استانی انتظار دارد در محاکمه و اعمال اشد مجازات برای عوامل اصلی و فرعی، با قاطعیت عمل کنند، تا شاهد تکرار چنین حوادث تأسف آوری نباشیم.

والسلام علی عباد الله الصالحین

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، روحانیون و ائمه جماعات ورامین ظهر پنجشنبه و در آستانه لیالی قدر و ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

محمودی گلپایگانی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه‌های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه‌های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

کد خبر 6064444

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت آیت الله علم الهدی از یک انحراف
  • آیت‌الله علم‌الهدی: امیرالمؤمنین جریانی راه‌ انداختند که به پیروزی انقلاب منجر شد
  • مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را فراهم کنند
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • دیدار ۶ ساعته شاعران با رهبر انقلاب بی‌نظیر بود / در حوزه سیاستگذاری شعر خلا‌های جدی داریم + فیلم
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت