Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ در این پیام آمده است: برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال که از برکات و ابداعات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است میعادگاه عاشقان و دلسوخته‌گان قدس شریف است که سال هاست توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی از صاحبان اصلی آنکه همانا مردم مسلمان فلسطین است غضب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور هر ساله مردم در راهپیمایی روز قدس، یادآور این نکته است که مردم هرگز قبله گاه نخستین خود و آرمان‌های فلسطین را فراموش نکرده‌اند و با حضور گسترده در خیابان‌ها با آنان اعلام حمایت و همبستگی می‌کنند؛ لذا از شما مردم مومن و روزه‌دار استان کردستان دعوت می‌نماییم با حضور بسیار گسترده و وحدت آفرین خود، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی یکبار دیگر همچون همیشه حق خواهی و عظمت انقلابی خود را در برابر جهانیان، خصوصاً دشمنان قسم خورده این آب و خاک به نمایش بگذارید.

انتهای پیام/م

دعوت از مردم کردستان  برای  شرکت در راهپیمایی روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزجهانی قدس ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نکونام آمده است:
خبر بسیار تأثرانگیز و نابهنگام درگذشت عزیز ایثارگر و دوست داشتنی حاج محمد کیانی واصل شد، این خبر برای اینجانب بسی سنگین و ناگوار بود؛ آن مرحوم را به حق می‌توان یکی از مؤمنین پرغیرت و باانگیزه و مجاهد فی سبیل الله دانست، حضورش در هر مکان و هر جمع که اقتضا می‌کرد بی‌دریغ بود و یکی از مجاهدین فعال در جهاد تبیین در شرائط امروز بحساب می‌آمد؛ حضور فعال در اربعین و خدمت رسانی در آن عرصه، حضور بدون وقفه در نمازجمعه و تلاش فعال در عمران و احیاء مسجد محل و نقش آفرینی در پیوند و انسجام اجتماعی و ده‌ها خدمات دیگر، مکمّل نقش فعال و تأثیرگذار وی در دوران دفاع مقدس بود، روحیه پرنشاط او در آن دوران و تا امروز زبانزد است، او را می‌توان شهید زنده نامید که در مرئی و منظر تلاش شهدائی داشت و بعد از یک‌ماه روزه داری و برگزاری عید بندگان صالح به همرزمان شهیدش پیوست. رحمت واسعه حق را برایش مسألت دارم و به همه بازماندگان بویژه همسر و فرزندان و همه دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفته و اجر و صبرشان را از خداوند خواهانم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد