Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@06:28:56 GMT

آیت‌الله‌جنتی: روزقدس فقط متعلق به ایران نیست

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۰۲۶۹

آیت‌الله‌جنتی: روزقدس فقط متعلق به ایران نیست

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در گفت‌وگویی تعیین روز جهانی قدس را از شاهکار‌ها و ابتکارات بسیار مهم و ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: روز قدس روزی است که راهپیمایی‌ها و نکوداشت‌ها به محو رژیم صهیونیستی منجر می‌شود که این از خواسته‌های امام راحل بود.

وی گفت: ملت ایران باید بدانند که روز قدس فقط متعلق به ایران و مردم ما نیست، بلکه روزی جهانی و مربوط به همه مظلومان و مستضعفان عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای نگهبان که با خبرگزاری صداوسیما گفت‌وگو کرده است، تأکید کرد: باید از مظلومان حمایت کنیم و با ظالمان در بیفتیم، آمریکا ظالم‌ترین ستمکاران جهان است و پس از آن، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود از ظالمان هستند و به فرموده امام علی علیه‌السلام باید با ظالم، دشمنی و از مظلوم حمایت کنیم.

آیت‌الله جنتی، روز قدس را روز دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم دانست و افزود: هر قدمی که در راهپیمایی این روز برداشته می‌شود، عبادت در پیشگاه خداوند است.

دبیر شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: امسال، چون آمریکا دشمنی‌اش را روز به روز افزایش می‌دهد، ما هم باید استقامت و مقابله خودمان را با او افزایش دهیم و هر چه بیشتر با این کشور سلطه‌گر در بیفتیم، خداوند بیشتر از ما راضی می‌شود، چنانکه قرآن کریم هم می‌فرماید هر عملی کنید که دشمن عصبانی شود برای شما عمل صالح است و حضور در این راهپیمایی هم عمل صالح تلقی می‌شود.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: احمد جنتی روز قدس راهپیمایی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: احمد جنتی روز قدس راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 همزمان با اجرای دوباره مدل گشت ارشاد برای برخورد با زنان بی‌حجاب و شکل گیری موجی از انتقادات نسبت به تبعات احتمالی اجرای این طرح، جمعی از زنان با شعارهای مقابله با بی‌حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان‌های پایتخت راهپیمایی کردند. تصاویر این تجمع را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است