Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم هاي برتر رقابت هاي فوتسال بانوان کيش در جام رمضان معرفي شدند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، اين رقابت ها با حضور تيم هاي پارک آبي اوشن، فوتباليسم، خليج فارس، ستاره کيش و جوانان کيش به صورت دوره اي در سالن خليج فارس مجموعه المپيک برگزار شد.
در پايان مسابقات تيم پارک آبي اوشن قهرمان اين دوره از رقابتها شد و در جايگاه نخست ايستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم فوتباليسم دوم شد و تيم خليج فارس به مقام سوم اين رقابتها دست يافت.
گفتني است ورزشکاران ليلا احمدي با 6 گل زده به عنوان خانم گل، آيناز گنجوريان به عنوان بهترين دروازه بان و مهرنوش ترابي زاده به عنوان فني ترين بازيکن اين دوره از رقابتها دست يافتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، «النی کاپوجیانی» که اخیرا قرارداد همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران را تمدید کرده است در آغاز به کار دوباره با بسکتبال بانوان ایران، هدایت تیم نوجوانان را در رقابت های دیویژن B آسیا بر عهده خواهد داشت.

این مسابقات تیر به میزبانی چین برگزار می شود و تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران با هدف صعود به دیویژن A آسیا در آن شرکت خواهند داشت.

تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران زیر نظر نیکا بیک لیک لی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت ها سپری می کند اما با اضافه شدن «النی کاپوجیانی» به اردو، وی در راس کادر فنی قرار می گیرد و این مربی به عنوان دستیار در کنار او خواهد بود.

حضور در رقابت های نوجوانان دیویژن B آسیا سومین تجربه رسمی «النی کاپوجیانی» ۵۴ ساله با بسکتبال بانوان ایران به حساب می آید. رقابت های ویلیام جونز در چین تایپه اولین تورنمنتی بود که تیم ملی بسکتبال بانوان سال گذشته با هدایت «النی کاپوجیانی» در آن شرکت کرد و چهارم شد. حضور در این تورنمنت به منظور آماده سازی برای شرکت در رقابت های دیویژن B آسیا انجام شد. ملی پوشان بسکتبال ایران از حضور در این مسابقات به عنوان دوم دست یافتند و نتوانستند سهمیه تیم اول برای صعود به دیویژن A آسیا را کسب کنند.

کد خبر 6084017

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد