Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت بیمارستان یک‌هزار تخت خوابی همدان ۱۵ ماه معطل زمین است، گفت: این بیمارستان باید در منطقه‌ای با آب و هوای مطلوب احداث شود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با اشاره به اینکه کلید رشد و توسعه شهرستان همدان و استان و تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه‌های ملی است، اظهار داشت: اقدامات مربوط به این پروژه‌ها باید قدرتمندانه پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 41 پروژه ملی در استان وجود دارد، افزود: اجرا  و به بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب رونق اقتصاد و عمران استان همدان می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه چشمه‌ای ایجاد کنیم تا از آن چشمه آب بجوشد، گفت: اقتصاد استان را باید به شکلی تعریف کنیم که درآمدزایی، اشتغال، رفع بیکاری، تولید، سرمایه و تکیه مردم بر این اقتصاد باشد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه در حوزه راه‌آهن در برنامه بودجه دو ردیف برای همدان وجود دارد، بیان کرد: ردیف اول تصویب 160 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن همدان به تهران است و انتظار ما این است که حداقل 100 میلیارد تومان از این اعتبار را برای ساماندهی ایستگاه‌های این مسیر و ایستگاه قطار شهر همدان هزینه کنند.

وی با بیان اینکه ردیف دوم تصویب 100 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن همدان به ملایر است که 18 سال پیش در مجلس مصوب شده، عنوان کرد: درخواست می‌کنیم امسال این اعتبارات تخصیص یابد تا ریل‌گذاری این مسیر تکمیل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با اتصال راه‌آهن همدان به ملایر تعداد قطارهای عبوری از همدان 10 برابر می‌شود، ابراز کرد: با اتصال راه‌آهن همدان به ملایر گردشگری رونق یافته و قطار گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان 1000 تختخوابی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در اردبیل احداث می‌شود بیمارستان هزار تخت‌خوابی پردیسان قم تا 5 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد بیمارستان هزار تختخوابی در اراک احداث می‌شود

حاجی بابایی با اشاره به اینکه برقی کردن راه‌آهن همدان به تهران و سنندج از دیگر برنامه‌ها در حوزه راه‌آهن است، تصریح کرد: این طرح نیز مصوب و قانون شده و حدود یک هزار میلیارد تومان نیز برای آن اعتبار در نظر گرفته شده اما اجرایی شدن این طرح‌ها نیازمند پیگیری‌های مکرر است.

وی با بیان اینکه تصویب راه‌اندازی قطار شهری برای همدان یعنی اینکه ظاهر همدان کلان‌شهر است، اظهار داشت: همدان از زیرساخت‌هایی نظیر اتوبان، آزادراه، راه‌آهن، فرودگاه و غیره برخوردار است اما باید همه ما به این باور برسیم که همدان کلان‌شهر است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید اقداماتی که انجام می‌شود به مردم اطلاع‌رسانی شود، افزود: سال گذشته اعتبارات امور آب استان 37 میلیارد تومان بود درحالی‌که امسال این اعتبارات به 79 میلیارد تومان رسیده است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه اعتبارات و اوراق در کشور بسیار زیاد، اما جذب آن‌ها نیازمند پیگیری جدی است، گفت: در سال گذشته 16 ردیف ملی برای همدان در مجلس مصوب شد.

وی با بیان اینکه تصویب قطار شهری پروژه‌ای عظیم برای همدان است، تأکید کرد: از دیگر پروژه‌های بزرگ همدان می‌توان به بیمارستان یک هزار تخت خوابی، تغییر اسم دانشگاه علوم پزشکی همدان به دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رسیدن به سطح بین‌المللی این دانشگاه و تصویب راه‌اندازی دانشگاه D8  در همدان اشاره کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی در همدان یکم فروردین‌ماه سال گذشته تصویب شد، تصریح کرد: اما همچنان 15 ماه است که برای ساخت این بیمارستان به دنبال زمین مناسب هستیم.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه این بیمارستان نباید در جای نامناسب شهر ایجاد شود بلکه باید در دامنه کوه و در مکانی با آب‌وهوای مطلوب احداث شود، تأکید کرد: این بیمارستان قرار است در سطح کشور و کشورهای خارجی خدمات VIP ارائه کند.

وی در مورد اجرای طرح مرغ لاین در همدان ابراز کرد: طرح مرغ لاین طرح اصلاح نژادی است که اگر اجرایی شود استان همدان را مرکز اصلاح نژاد کشور می‌کند ضمن اینکه این طرح نیازمند 100 هکتار زمین در منطقه‌ای آزاد است و اجرای آن اشتغال بسیاری ایجاد می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی در استان اظهار داشت: پروژه بیمارستان اکباتان همدان در زمان استاندار اسبق بهروز مرادی کلنگ زنی شده است درحالی‌که باید پروژه‌های استان با جدیت پیگیری شود.

حاجی بابایی بیان کرد: مسیر ابرو، جاده ملایر به ارزانفود، مسیر امام‌زاده محسن و مسیر قهاوند به سمت اتوبان همدان 4 پروژه دیگر استان است که جز پروژه‌های ملی مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اتصال مسیر قهاوند به اتوبان همدان دولت 6.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بود اما پس از آمدن به مجلس 19 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح مصوب شد، گفت: لازمه اجرای پروژه‌ها وجود مجموعه‌ای فعال و قدرتمند است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان همدان شرایط برای جهش توسعه‌ای وجود دارد، تأکید کرد: اما سرعت حرکت ما پایین است درحالی‌که هیچ دلیلی برای این سرعت‌پایین وجود ندارد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۲۳ میلیارد ریال برای ساخت سه طرح هتلینگ بیمارستان رازی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت‌حیدریه گفت: قرارداد ساخت سه طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی با پیمانکار به امضا رسیده است که برای این منظور ۲۲۳ میلیارد ریال اختصاص یافت.

جواد یوسفی‌مقدم افزود: طرح نخست اصلاح راهرو‌ها و لابی‌های بیمارستان با بودجه ۴۸ میلیارد ریال، طرح دوم ساخت هتلینگ بخش چشم، با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال و طرح سوم نیز اصلاح ساختمان آشپزخانه و سلف بیمارستان با بودجه ۸۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: از ۱۵ فروردین امسال عملیات عمرانی این طرح‌ها آغاز می‌شود و براساس برنامه اعلامی پیمانکار ظرف مدت ۶ ماه آماده بهره برداری می‌شود.

رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت‌حیدریه گفت: همراه‌سرای خیرساز بیمارستان رازی هم حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ابتدای اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسفی مقدم افزود: پارسال ۲۸۷ هزار و ۲۹۲ نفر بیمار در این بیمارستان بستری شدند ودرمان شدندو از آنجایی که به جز مشهد، این بیمارستان تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی است، بخش اعظمی از مراجعان ما هموطنانی از جنوب و مرکز خراسان رضوی و به خصوص از شهرستان‌های کاشمر، خواف، زاوه، مه‌ولات، گناباد و رشتخوار هستند.

دیگر خبرها

  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • اورژانس همدان به ۱۸۴۰ ماموریت رفت
  • اختصاص ۲۲۳ میلیارد ریال برای ساخت سه طرح هتلینگ بیمارستان رازی تربت حیدریه