Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:52:48 GMT

دستیار کارلوس کی‌روش پیشنهاد استقلال را رد کرد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۱۳۱۲

دستیار کارلوس کی‌روش پیشنهاد استقلال را رد کرد

امیرحسین فتحی با خوزه پسیرو مذاکراتی داشت و از او خواست تا به استقلال ملحق شود ولی پسیرو بعد از چند روز به آن‌ها پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال برای انتخاب مربی خارجی، با چند گزینه مذاکره کرده که یکی از آن‌ها در اولویت اول بود. این مربی خوزه پسیرو نام داشت. فتحی با این مربی معروف اسپانیایی مذاکراتی داشت و از او خواست تا به استقلال ملحق شود ولی پسیرو بعد از چند روز به آن‌ها پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی اسپانیایی ظاهراً پولی درخواست کرد که پرداخت آن از توان استقلال خارج بود. یک منبع آگاه در استقلال فاش کرد فتحی با پسیرو بدون هیچ واسطه‌ای به صورت تلفنی مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در جذب استراماچونی رقیب پیدا کرد

اگر این مربی حضور در استقلال را می‌پذیرفت، بی‌شک گزینه‌ای بود که می‌توانست همه طرفداران را قانع کند. پسیرو سابقه درخشانی دارد. او دستیار کی‌روش در تیم رئال‌مادرید بود، همچنین سابقه مربیگری تیم‌هایی، چون اسپورتینگ (دو بار)، الهلال، پاناتینایکوس، تیم ملی عربستان، براگا، الوحده امارات، پورتو، الشارجه و ویتوریا گیمارش را هم در کارنامه اش دارد.

فتحی از کارنامه این مربی بسیار خوشش آمد و از او خواست تا هدایت استقلال را قبول کند ولی پسیرو هم شرایطی داشت که با مربیان دیگر فرق می‌کرد. به هر حال او با توجه به سابقه درخشانش، همین حالا می‌تواند در لیگ‌های اروپایی هم سرمربیگری کند. او فصل قبل سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون بود و با این تیم هم به موفقیت رسید. دیروز حتی این بحث بود که اگر باشگاه استقلال به هر دلیلی با استراماچونی در لحظه آخر به توافق نرسد شاید فتحی دوباره به سراغ پسیرو برود و با او مذاکرات جدیدی داشته باشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی استقلال امیرحسین فتحی دستیار فوتبال کارلوس کی روش کی روش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از مصاف پرسپولیس در برابر صنعت نفت که با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌ها به پایان رسید گفت ما پیشنهاد تمدید قرارداد با اوسمار داده ایم و از او خواسته‌ایم برای فصل بعد به ما برنامه بدهد.

برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس گفته‌اند تیم با هدایت اوسمار بهتر از زمان یحیی گل‌محمدی بازی می‌کند. برخی هم او را با برانکو مقایسه کرده‌اند که از حاشیه بیزار بود و سعی می‌کرد، در آرامش پرسپولیس را به یک تیم قوی تبدیل کند. جدا از نتایج سبک بازی پرسپولیس با اوسمار سبب شده تا باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی باشد. هم چنین ارتباط خوبی که این مربی با بازیکنان برقرار کرده است. در ابتدای حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس هم بازیکنان استوری حمایتی از این مربی منتشر می‌کردند و این نشان می‌دهد که رابطه خوبی با اوسمار دارند.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم گفت: ممکن است با توجه به واگذاری امتیاز تیم به پتروشیمی خلیج فارس مدیریت تیم تغییر کند، اما کادر فنی این تیم دستخوش تغییر نخواهد شد. به این خاطر که باشگاه با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد. با این حساب جواد نکونام در استقلال ماندنی است، به خصوص که عملکرد این مربی در این فصل از بازی‌ها قابل تحسین بوده است. در فصلی که تیم از نظر بازیکن در مضیقه بوده و از سویی هنوز با مشکل مالی مواجه است.

این یک اتفاق خوب در فوتبال باشگاهی به خصوص برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. به این خاطر که دو تیم مدعی قهرمانی از هم اکنون می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. واگذاری امتیاز دو باشگاه ۶ هفته پیش از اتمام بازی‌ها به مدیریت جدید اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی خوبی برای فصل آینده باشگاه داشته باشد. این ۶ هفته زمان خوبی است که گروه‌های جدید با همه شرایط دو تیم آشنا شوند و برای آینده خوب باشگاه برنامه‌ریزی کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت