Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست روی دستشان مانده است؛ تا جایی که نباید گفت: سیاست آن ها قطعا ضعف هایی داردبلکه باید نوشت: ضعف های آن ها هم قطعا اندکی سیاست دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  هجیر تشکر از حامیان مهدی روشنفکر، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود نوشت:

ملا محتقی، برادری داشت به نام علی دونا، (دونا)در گویش محلی همان دانا است اینان به کمک عِده و عُده خود و به اقتضای شرایط بر آن شدند تا سنگی را که مانع کاشت و برداشت بود را از راه خود بردارند سنگ بسیار بزرگ و سنگین و مستحکم بود و قدمتی داشت به بلندای تاریخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دونا یک تنه کنار سنگ ایستاد و به نیروی بازو خیال خام می پخت و ادعا داشت که سنگ را به راحتی جابجا می کند.

اما سنگ عظیم تر از  قوت دستان علی دونا بود، ملا محتقی تماشاکنان در کنجی نشسته بود، وی در این مواقع با غیض و غضب برادر را خطاب می کرد، این بار هم خشم در چشمانش موج می زد.

نگاهی فقیه اندر سفیه به "علی دونا" انداخت و به طعن و طنز گفت: علی نوناااا!(علی نادان) با سنگ پنجه مکن و خود را رنجه مکن، سنگی با چنین صلابت و قامتی با بازوان ضعیف و تن نحیف تو هرگز تکان نمی خورد؛ هل دادن این سنگ مهار می خواهد و ماهری و ساحری!

با نیروی ده مرد کاری و هزار نکته باریک تر از مو!

حالا حکایت لویی جرگه ها وگعده های سیاسی خاص در شهر ماست، این ها در دوره گذشته هم سیر بی سلوک کردند و راه بی خروج رفتند؛ ( فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین:آن گاه مغلوب شدند و کوچک بازگشتند)اما درسی نیاموختند و تجربتی نیندوختند.

 سیاست روی دستشان مانده است؛ تا جایی که نباید گفت: سیاست آن ها قطعا ضعف هایی داردبلکه باید نوشت: ضعف های آن ها هم قطعا اندکی سیاست دارد.

مشفقانه و مشتاقانه اما رقیبانه می توان راهکاری به آن ها پیشنهاد داد(استفید من تجارب السابقین و الا فلا!)

عرض و ارزت به باد خواهد رفت، جختی با این بازی های مار و پله به مقصد هم برسند اما به مقصود نمی رسند! سیاست هم البته خافضه الرافعه است  بالا می برد و زمین می زند، لا جرم آنکس که بالاتر نشست/ استخوانش سخت تر خواهد شکست.

مع هذا به دریا در منافع بی شمار است آنان علی دونا به اسم اند و علی نونا به رسم، روشنفکر آن سنگ استوار و پر هیبت است فرخیانی نیز ملا محتقی قصه ماست که ظرائف و طرائف کار را می داند، هزار باده نخورده در رگ تاک است.

زهی خیال باطل خونسرد باشید! او زیرک تر از آن است که تن به هر بازی سخیفی دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ۳۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرودگاه یاسوج هزینه شد و در تلاش هستیم تا تعداد پروازهای این فرودگاه را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری‌فرد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۴ سورتی پرواز، یک هزار و ۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای یاسوج در فرودین امسال انجام گرفته‌است.

وی افزود: امید است در سال‌جاری با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌است.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج تهران انجام شده‌است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

انصاری خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨٠ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است.

وی گفت: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم باید توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

کد خبر 746655

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح