Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: اتصال آب آشامیدنی از سد ماملو به دشت ورامین، تا پایان خردادماه ۹۸ عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محسنی بندپی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران و اصحاب حاضر شد و بیان کرد: پروژه‌های زیربنایی بسیار مناسبتی در دست انجام داریم که با ساخت این زیرساخت‌ها، بسیاری از مشکلات شهروندان این دیار حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: اتصال آب آشامیدنی از سد ماملو تا پایان خردادماه ۹۸ عملیاتی می‌شود و مردم این دیار زحمتکش، می‌توانند از آب شرب سالم بهرمنده بشوند.

وی ادامه داد: برای حفظ اشتغال و رونق تولید هم پروژه‌های اقتصاد مقامتی خوبی در شهرستان شکل گرفته است که دست انجام است.

محسنی بندپی افزود: در ۲ سال گذشته، ۱۰۰ میلیارد تومان از ارزش افزوده برای عُمران، آبادانی و توسعه زیرساخت‌های روستا شهرستان ورامین هزینه شده است که در سال ۹۸ نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قسمت عظیمی از شهرک گل و گیاه با مشکلاتی از جمله گاز و… که دارد، با سرعت فوق العاده در حال بررسی هست، که امیدواریم در آینده نه چندان دور اتفاقات خوبی رخ بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

کد خبر 6081649

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان