Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در جلسه تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد گفت: همان طور که زن بی عفت موجب فساد است مردان بی عفت هم باعث فساد می‌شوند و اگر در جامعه‌ای عفاف حاکم نباشد آن جامعه بیمار است، اما حجاب که بیاید جلوی فساد را می‌گیرد و جامعه‌ای که زن و مرد در آن فاسد نباشند به سمت دین می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اینکه یک زن باحجاب با یک فرد نامحرم بگو و بخند داشته باشد و دل بدهد و قلوه بگیرد حرام و بی عفتی است و اینکه مردان بازو‌ها و سینه و یقه باز خود را به نمایش بگذارند و لباسی بپوشند که موجب تحریک زن‌ها شوند هم بی عفتی شمرده می‌شود که به خصوص در مجالس فامیلی این موارد بیشتر رخ می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه گاه حتی در خانواده‌های به ظاهر متدین هم حجاب و عفاف به درستی رعایت نمی‌شود.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در مقابل دین خدا با هیچ فردی تعارف نداریم و باید کاری کنیم که رضای خدا را در نظر داشته باشیم افزود: در برخی برنامه‌های صدا و سیما هم می‌توان به جای استفاده از بانوان از گویندگان مرد استفاده کرد و لازم نیست حتماً یک خانم، گوینده و مجری برنامه باشد.

وی ادامه داد: مساله حجاب یکی از اساسی‌ترین مسائل اجتماعی اسلام است به طوری که در زمان رضاخان برای دین زدایی از جامعه به دنبال کشف حجاب رفتند و در فرانسه هم با ساختن مسجد و گفتن اذان هیچ مشکلی ندارند، اما با روسری و حجاب مشکل دارند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حتی در شب‌های قدر عکس‌هایی از برخی بانوان منتشر شد که بدون حجاب و با موی پریشان و صورت باز در حال مراسم احیا هستند که این دهن کجی به اسلام، قرآن و مراسم احیا است، چون بی حجابی و بدحجابی تجاهر به فسق و تظاهر به گناه است.

آیت الله علم الهدی افزود: اگر خدا، دین او و مراسم احیا را قبول دارید حجاب را هم باید رعایت کنید، چون حجاب دستور خدا، قرآن، حضرت زهرا (س) و واجب شرعی است.

وی اضافه کرد: مال مردم خوری و بی حجابی هر دو بد است، اما مال مردم را مخفیانه می‌خورند، ولی بی حجابی تظاهر به جنگ با خدا و دهن کجی به دین اوست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم الهدی صدا و سیما گوینده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۳ بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد.

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.

زمان: ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳
مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی است.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌ های شب قدر در تلویزیون
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد