Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:41:34 GMT

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۲۱۸۲

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ایلام اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز قدس در ایلام اعلام شد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در ایلام اظهار داشت: توقف وسائط نقلیه از ساعت 8 تاریخ 10 خرداد 98 تا پایان مراسم در طول مسیرهای ذیل ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| روز قدس روز استقامت و ایستادگی در برابر غاصبان استاتوبوسرانی کرمان در روز قدس به صورت رایگان سرویس‌دهی می‌کندمحدودیت‌های ترافیکی ویژه روز قدس در کرمان اعلام شد

1- تقاطع رسالت - حیدری  تا میدان کشوری .

2-میدان کشوری– بلوارآزادی - میدان مادر.

3- میدان مادر- میدان دادگستری. 

ضمنا مسیر های جایگزین بشرح ذیل می باشد.

1-میدان 22بهمن - تقاطع نهضت -  تقاطع رسالت حیدری.

2-تقاطع مدرس - تقاطع رسالت - حیدری- خیابان 24متری ولیعصر(عج).

3-بلوار بهشتی – بلوار صنایع - میدان دفاع مقدس- میدان میلاد- بلوار مدرس- میدان شهداء.

4- میدان امام حسین(ع)- بلوار مهران- میدان امام(ره)- میدان شهداء .

5- میدان امام (ره) – خیابان فردوسی- خیابان طالقانی- خیابان سعدی شمالی- میدا خیام.

6- میدان امام (ره)- میدان 22 بهمن- تقاطع سیدالشهداء.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع در این خصوص ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا 29 فروردین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ-سعادت آباد، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد برای رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز