Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اقدام به موقع پلیس باعث نجات جان دختر جوانی شد که قصد خودکشی از روی پل ولی عصر (عج) این شهر داشت. آفتاب‌‌نیوز : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام خودکشی در پل ولی عصر (عج) شیراز، ماموران کلانتری ۱۴ مدرس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در محل یاد شده مشاهده کردند دختر ۳۷ ساله ای به دلیل اختلاف خانوادگی روی لبه پل ایستاده و قصد خودکشی و پرت کردن خود به خیابان را دارد.
االقاصی مهر بیان کرد: ماموران در یک اقدام سریع این دختر را دعوت به آرامش کردند و او را برای مشاوره به کلانتری انتقال دادند.
به گفته وی، شهروندان حاضر در محل یاد شده از اقدام به موقع پلیس که مانع از خودکشی دختر جوان شد، تقدیر کردند.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی دختر جوان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در طرح عفاف و حجاب گفت: یک متهم که از جمله اراذل و اوباش بوده فوت شده است که عده ای آن را به عنوان فوتی در راستای طرح عفاف و حجاب اعلام کردند.

این منبع آگاه تصریح کرد: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران