Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، کلنگ زنی پروژه‌هایی مانند پتروشیمی سنقر و کلیایی در شرایط فعلی را حرکتی امیدبخش دانست و گفت: در شرایطی شاهد سرمایه گذاری در استان هستیم که دشمن عرصه اقتصادی را به ما تنگ کرده است.

هدایت حاتمی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی سنقر این سرمایه گذاری و کلنگ زنی را خط بطلانی به تلاش‌های دشمن در تحریم ملت ایران و فشار اقتصادی بر کشور دانست و افزود: با وجود مشکلات کشور در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم همچنان شاهد اجرای پروژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه به دستور وزیر نفت برای ایجاد واحد‌های پایین دستی پتروشیمی در استان کرمانشاه در همایش سرمایه گذاری سال گذشته تهران اشاره کرد و گفت: ایجاد پتروشیمی در شهرستان سنقر و کلیایی زمینه را برای سرمایه گذاری‌های بعدی در این شهرستان فراهم کرده است.

حاتمی با بیان اینکه چهار شهرستان هرسین، کنگاور، سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی نیاز به توجه بیشتری دارند، تاکید کرد که باید اتفاق‌های ویژه‌ای نظیر پروژه ایجاد شرکت پتروشیمی در این شهرستان‌ها اتفاق بیافتد.

حاتمی سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شرکت پتروشیمی سنقر را موتور محرکه‌ای برای سرمایه گذاری در این شهرستان دانست و افزود: این سرمایه گذاری منشأ حرکت‌های دیگر سرمایه گذاری و شکل گیری حلقه‌های جدید تولید در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ز

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شرکت پتروشیمی سنقر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است