Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@16:32:23 GMT

خودکشی نافرجام دختری در شیراز

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۲۷۵۴

ساعت24- فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اقدام به موقع پلیس باعث نجات جان دختر جوانی شد که قصد خودکشی از روی پل ولی عصر (عج) این شهر داشت.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام خودکشی در پل ولی عصر (عج) شیراز، ماموران کلانتری ۱۴ مدرس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در محل یاد شده مشاهده کردند دختر ۳۷ ساله ای به دلیل اختلاف خانوادگی روی لبه پل ایستاده و قصد خودکشی و پرت کردن خود به خیابان را دارد.

االقاصی مهر بیان کرد: ماموران در یک اقدام سریع این دختر را دعوت به آرامش کردند و او را برای مشاوره به کلانتری انتقال دادند.

به گفته وی، شهروندان حاضر در محل یاد شده از اقدام به موقع پلیس که مانع از خودکشی دختر جوان شد، تقدیر کردند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلو یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا ۱۵ ساله را داشت که با حضور به موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا ۳۲ ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار "حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه