Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:09:32 GMT

لحظه حمله غافلگیرانه گاو خشمگین به گاوباز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۲۷۹۰

لحظه حمله غافلگیرانه گاو خشمگین به گاوباز! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه جراحت شدید یک گاوباز در مسابقات گاوبازی شهر مادرید اسپانیا را به تصویر می‌کشد. "جوان لیال" که در فستیوال سان ایسیدرو در لاس وانتاس مادرید در حال اجرای نمایش بود ناگهان از پشت سر مورد حمله یک گاو قرار گرفت و دچار جراحت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه برای این گاوباز فرانسوی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که جوان ۲۶ ساله با یک تکه پارچه تلاش می‌کند گاو را در کنترل خود درآورد ناگهان بر اثر یک لحظه غفلت از پشت با حمله ناگهانی گاو غافلگیر می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این گاو شاخ خود را به پشت جوان وارد و او را به هوا پرتاب می‌کند. خوان در حالی که از درد فریاد می‌کشید توانست خود را از گاو دور کند و از این مهلکه جان سالم به‌در ببرد. بلافاصله چند گاوباز دیگر به کمک جوان آمدند و او را پیش از آنکه مورد حمله دوباره این گاو قرار بگیرد، از میدان گاوبازی خارج کردند.

هنوز از میزان مجروحیت این گاوباز گزارشی منتشر نشده است. این جوان که به عنوان پیک در یک پیتزافروشی کار می‌کند توانست پس از گذراندن دوره آموزشی، مبارزه با گاو را فرا گیرد. "جوان" تنها گاوبازی نیست که وقوع این حادثه او را در صدر خبر‌ها قرار داد.

سال گذشته نیز "جمینز فورتس" حین اجرای نمایش گاوبازی در بیلبائو اسپانیا مورد حمله قرار گرفت. همچنین این گاوباز در سال ۲۰۱۵ نیز چیزی نمانده بود بر اثر حمله یک گاو جانش را از دست دهد. در این حادثه و در اثر فرورفتن شاخ گاو به گلویش دو سوراخ در گلوی این گاوباز ایجاد شد. در سال ۲۰۱۸ نیز  یک گاوباز ۴۵ ساله با نام "جرز دلا فرونترا" بر اثر حمله گاو یکی از چشمانش را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

گاوباز فرانسوی با خوش شانسی از حمله یک گاو جان سالم بدر برد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسپانیا وحشتناک ترین ها گاو گاوبازی گاوباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان حاره‌ای چیست؟

این موشن گرافی تشریح می‌کند پدیده هواشناسی «طوفان حاره‌ای» که بعضاً وقوع آن در جنوب شرق کشور مطرح می‌شود، چیست؟

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استان فارس
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • طوفان حاره‌ای چیست؟
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • می دانستید چرا در بهار بیشتر خشمگین می شوید؟
  • کابوس...
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • لحظه حمله حزب الله به مقر تیپ مشهور اسرائیل