Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رئیس‌جمهوری در شورای نظارت بر صدا و سیما در واکنش به پوشش گسترده اخبار مربوط به حادثه قتل همسر نجفی شهردار پیشین تهران توسط صدا وسیما، نوشت: شیوه جدید پوشش اخبار جنایی در صدا و سیما قابل بررسی در شورای نظارت بر صدا و سیما است. آفتاب‌‌نیوز : «حسام الدین آشنا» روز پنجشنبه در حساب توییتری خود افزود: مشکل دائمی در این‌موارد، عدم وجود یا استناد به دستورالعمل های مصوب در مراجع معتبر، ضعف آموزش مستمر پیام‌آفرینان خبری و وجود تصمیم‌گیری‌های موردی و سوال‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 حضور رسانه ملی برای پوشش ماجرای قتل همسر دوم محمد علی نجفی واکنش هایی را به همراه داشت به طوری که برخی مخاطبان از احتمال وجود انگیزه های سیاسی در پس انتشار گسترده این اتفاق سخن می گفتند.
«مهدی تندگویان»، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز با انتقاد از نحوه پوشش صدا و سیما از ماجرای قتل «میترا استاد»، در توییتر نوشت: «همسر دوم نجفی شهردار تهران به قتل رسید. امام جمعه کازرون حجت الاسلام خرسند به قتل رسید. ستوان دوم مرزبان آخوندزاده در درگیری به شهادت رسید. همه اینها در یک روز بود ولی برای رسانه میلی نه دین مهم بود نه دفاع از خاک و میهن. فقط جریان قتل همسردوم را به تصویر کشید.»
«علیرضا معزی»، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز با انتقاد از نحوه عملکرد صداوسیما خاطرنشان کرد: این شور و هیجان‌زدگی صدا و سیما که از قاب تلویزیون بیرون زده و این میزانسن‌ها که برای نخستین بار می‌بینیم هرگز با سابقه و سنت رسانه‌ای تلویزیون و شبکه خبر قابل توجیه نیست مگر اینکه پای انگیزه‌ها و دلایل فرامتنی در میان باشد.
«میترا استاد» پیش از ظهر روز سه شنبه-هفتم خردادماه- با شلیک چند گلوله به قتل رسید. محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران عصر همان روز با حضور در آگاهی تهران به قتل همسر خود اعتراف کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میترا استاد محمد علی نجفی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه تهران سیما، اولین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تماشایی می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام مسعود عالی مباحث کارشناسی و سخنرانی را ارائه می‌نماید و حاج محمد رضا غلامرضازاده و حاج احمد زین العابدین فرد به مرثیه سرایی و قرائت دعای جوشن کبیر می‌پردازند. 

دومین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و مداحی جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج امیر نعیمی و حاج حمید رمضانپور تماشایی می‌شود. 

همچنین در شب بیست و سوم و آخرین شب قدر رمضان ۱۴۰۳، گوش جان می‌سپاریم به قرائت جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج حسن شالبافان و آیت الله حسینی خراسانی به مباحث کارشناسی و سخنرانی ویژه شب قدر می‌پردازد.

یادآور می‌شود برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان شبکه تهران سیما از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • بازدید گردشگران نوروزی از پارک ژوراسیک و اسپایدر تهران + فیلم
  • حل و فصل جنایات در فضا بررسی می‌شود
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم