Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهداء (ع) ، مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و دکتر محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج کشور در جمع فرماندهان و معاونین سپاه سیدالشهداء برگزار شد.

سردار حسن زاده با قدردانی از زحمات ارزنده سرهنگ عبداله اصغری در خدمات رسانی و امداد به موقع در حادثه زلزله کرمانشاه و سیل استانهای گلستان ، مازندران و لرستان وی را مصداق بارز مسئول سختکوش ، پرتلاش و پیگیر امور معرفی کرد  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دکتر محمد زهرایی نیز در این جلسه گفت: سرهنگ مجید دهرویه از نیروهای فعالی است که با تجربیاتی که در سمتهای قبل داشته می تواند ادامه دهنده راه سرهنگ عبداله اصغری باشد .

یادآور می شود  سرهنگ مجید دهرویه در معاونت مهندسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مشغول فعالیت بوده است .

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار عبداله اصغری قدردانی و حکم مسئولیت سرهنگ مجید دهرویه به وی ابلاغ شد.

  

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه

سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح است:

وَ لَمّا رَأَى المُؤمِنونَ الأَحزابَ قالوا هٰذا ما وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسولُهُ ۚ وَما زادَهُم إِلّا إیمانًا وَتَسلیمًا
مؤمنان وقتی لشکر احزاب را دیدند گفتند: «این همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده، و خدا و رسولش راست گفته‌اند!» و این موضوع جزء بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود.

اینجا ایران است؛ سرزمینی که پادشاهانش حرف زدن علیه اسرائیل را جرم می‌دانستند و جوانان مؤمن و انقلابی را به خاطر همین جرم شکنجه می‌کردند.

حالا ارباب همان اسرائیل وقتی می‌خواهد درباره ایران حرف بزند، احتیاط می‌کند؛ این یعنی وعده‌ی خدایا صادق است.

اینجا ایران است؛ روزگاری سفیر انگلیس شاه مملکت را جابجا می‌کرد و آمریکا برای سرنگونی یک حکومت کافی بود ناوش را به حرکت درآورد. امروز، اما پیشرفته‌ترین ناو‌های آمریکا و انگلیس با موشک‌های پابرهنگان یمنی در قعر اقیانوس فرو می‌روند و آب از آب تکان نمی‌خورد؛ این یعنی ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم..

ما این عزت و اقتدار را مدیون آن پیر روشن ضمیری هستیم که وعده‌ی صادق خدا را باور داشت و توانست با عصای موسوی بر مخوف‌ترین سلاح‌های نظامی پیروز شود. او بود که هارون عصر را پرورش داد تا امروز پرچم سبز انتظار را با دستان مقتدرش در اهتزاز نگاه دارد.

اکنون سیدعلی و حواریون عاشورایی‌اش جرقه‌ی امید را در دل مستضعفین عالم شعله‌ور کرده‌اند؛ تا بسترساز ظهوری شوند که افول ظلم و سیاهی در تمامی عالم را ندا خواهد داد. هنرمندان بسیجی کشور در برابر شجاعت، ایمان و تدبیر امام امت و وفاداری و بصیرت امت امام سر تعظیم فرود می‌آورند و دست یکایک سربازان شجاع و پاسداران باهوش و جان برکف انقلاب اسلامی را می‌بوسند که با یک سیلی به یاد ماندنی بر صهیونیزم کودک‌کش، قلب مجروح مظلومین عالم را شاد کردند.

اللهم انصر الإسلام والمسلمین واخذل الکفار والمنافقین
سازمان بسیج هنرمندان کشور

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • معرفی روسای جدید پلیس فتا و مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد