Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:35:01 GMT

تخریب ساختمان ۳ طبقه در خیابان شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۳۵۱۷

تخریب ساختمان ۳ طبقه در خیابان شهید بهشتی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب یک ساختمان در حال مرمت در خیابان شهید بهشتی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه گفت: ساعت ٢۰:۴۸ دقیقه شهروندان طی تماس با سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وقوع حادثه تخریب در یک ساختمان را اعلام کردند که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل اعلام شده رسیدند، گفت: تخریب ابتدایی در طبقه زیرزمین ساختمان سه‌طبقه‌ای که در آن مرمت انجام می‌دادند، رخ داده و موجب شده بود تا بخش غربی این ساختمان به طور کامل تخریب شود. اطلاعات ضد و نقیضی در محل اعلام می‌شد. این اطلاعات حاکی از آن بود که کارگران تا دقایقی قبل از تخریب در محل حضور داشتند و بر این اساس احتمال داشت که این افراد زیر آوار محبوس شده باشند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان به وسیله تجهیزاتی که در اختیار داشتند و تجهیزات کمکی شهرداری منطقه هفت آواربرداری و ایمن‌سازی محل را آغاز کردند که با حضور پیمانکار این ساختمان مشخص شد هیچ‌کدام از کارگران زیر آوار نیستند. بنابراین محل، ایمن‌سازی و برای بررسی علت حادثه به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل داده شد.

به گفته وی، این عملیات ساعت ٢٣:۱۵ به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان از افرادی که قصد انجام مرمت ساختمانی را دارند، درخواست کرد که این کار را با نظارت مهندسان تعمیرات انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخریب ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان،  رییس اداره ایمنی و آتش نشانی شهرداری بندرامام خمینی گفت:این حادثه شامگاه دیشب در منطقه ۷۰۰ دستگاه بندرامام خمینی رخ داد.  
احمدی افزود: با وقوع این حادثه آتش نشانان و امدادگران به محل اعزام و ضمن ایمن سازی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش را مهار کردند .

وی ادامه داد : خوشبختانه ساکنان این منزل موقع انفجار بیرون بوده اند و به آنها آسیبی وارد نشده و هیچ تلفات جانی در این انفجار رخ نداده است.

رییس اداره ایمنی و آتش نشانی شهرداری بندرامام خمینی بیان کرد : انفجار این منزل ویلایی ناشی از نشتی گاز بوده و طبق بررسی‌های اولیه به دیوار یکی از منازل اطراف آسیب وارد شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی