Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان جمهوری چک به پیش‌نویس طرح انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی رای منفی داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از مجموع ۱۷۸ نماینده پارلمان چک ۱۱۲ نماینده به پیش‌نویس این طرح رای منفی و تنها ۶۶ نماینده رای مثبت دادند.

بدین ترتیب، طرحی که "یانا چرنوخوفا" نماینده پارلمان چک از حزب دمکرات مدنی برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی ارائه داده بود، با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرنوخوفا در طرح خود پیشنهاد داده بود که کشورهای عضو ویزگراد (جمهوری چک، اسلواکی، بلغارستان و لهستان) سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کنند.

این اقدام ضربه‌ای بزرگ به رژیم صهیونیستی است که امیدوار بود انتقال سفارت چک به قدس هرچه زودتر انجام شود و بارها از این مساله ابراز خرسندی کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارلمان چک شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان

در دیدار سفیر ایران در ترکیه و امیرعبداللهیان، مناسبات دوجانبه و اقدامات سفارت و کنسولگری‌های ایران در ترکیه بررسی و گفتگو شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در دیدار "محمدحسن حبیب اله زاده" سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران ‌و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و‌ جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه هایی لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه کرد.

سفیر ایران در ترکیه: بزودی یک دروازه جدید مرزی افتتاح می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • ببینید/ کتک‌کارى در پارلمان گرجستان هنگام بررسی قانون جنجالی حضور عوامل خارجی در کشور