Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:49:29 GMT

برگزاری هم‌اندیشی فوتبال برای دوستی در مادرید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۴۷۵

برگزاری هم‌اندیشی فوتبال برای دوستی در مادرید

هم‌اندیشی "فوتبال برای دوستی" 2019 با حضور متخصصین فوتبال کودکان از کشورهای مختلف و چهره‌های مشهوری مثل روبرتو کارلوس در شهر مادرید برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، هم‌اندیشی بین‌المللی "فوتبال برای دوستی" 2019 با حمایت مالی شرکت گازپروم با حضور متخصصین فوتبال کودکان از کشورهای مختلف دنیا و چهره‌های مشهوری مثل روبرتو کارلوس، دیروز در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله حاضرین در این همایش می‌توان به مربیان حرفه‌ای فوتبال، پزشکان تیمهای رده‌های سنی پایه، ستاره‌های فوتبال و روزنامه‌نگاران رسانه‌های برتر دنیا و نمایندگانی از سوی آکادمی‌ها و فدراسیونهای فوتبال از گوشه و کنار دنیا اشاره کرد.

در افتتاحیه این همایش، ویکتور زوبکوف، رئیس هیات‌مدیره گازپروم، روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید، روبرتو کارلوس و آنانیا کامبوج، جوان هندی و سفیر جوان برنامه فوتبال برای دوستی و همچنین میگل پوییگ، رئیس آکادمی جوانان بارسلونا برای حضار سخنرانی کردند.

 

 

در این همایش 100 جلسه هم‌اندیشی درباره موضوعات مربوط به ورزش کودکان و جوانان برگزار خواهد شد. متخصصین حاضر در همایش در این جلسات درباره روش‌های تمرینی، مدیریت رویدادهای ورزشی مربوط به کودکان، تلاش برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی کودکان در فوتبال، راه‌های تشویق کودکان به ورزش و رعایت انصاف در ورزش و فوتبال کودکان به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

 

روبرتو کارلوس در بخشی از سخنان خود که در این همایش ایراد کرد گفت:" از اینکه در همایش فوتبال برای دوستی حضور دارم خوشحالم. این رویداد اجتماعی منحصربفرد که از طرف شرکت گازپروم برگزار شده نقش مهمی در توسعه‌ فوتبال کودکان و جوانان در گوشه و کنار دنیا دارد. این همایش بامتحد کردن شرکت‌کننده‌هایی که از 211 کشور دنیا در آن حضور دارند، هدف خود را حمایت از ترویج ورزش در بین جوانان و تشویق نسل جوان به ورزش و به خصوص فوتبال تعریف کرده است. هدف از ابتکارعمل آموزشی این برنامه ارتقای مهارت‌های مربیان فوتبال کودکان و جوانان است که باعث می‌شود تمرینات فوتبالیست‌های جوان و کم سن و سال در گوشه و کنار دنیا در سطحی بالاتر و با کیفیتی بهتر انجام شود".

 

روبرتو کارلوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها روبرتو کارلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس

مسوت اوزیل، هافبک پیشین رئال مادرید، آرسنال و تیم ملی آلمان که یک سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد، مشغول فعالیت در ورزش بدنسازی است. او در ۳۵ سالگی، بدنی کاملا متفاوت از دوران فوتبال خود ساخته است. اوزیل که به عنوان بازیکنی خلاق و تکنیکی از بدنی فیزیکی و قوی برخوردار نبود، اکنون بدنی کاملا ورزیده دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!