Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:29:34 GMT

سیزدهمین همایش استانی کتابت وحی در آمل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۵۸۰

سیزدهمین همایش استانی کتابت وحی در آمل برگزار شد

سیزدهمین دوره کتابت وحی با حضور ۱۱۰ نفر از خوشنویسان برتر استان مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در این مراسم که شب گذشته (9 خرداد) در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آمل با حضور 110 نفر از خوشنویسان مازنی برگزار شد از پیشکسوتان عرصه خوشنویسی تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش  غلامرضا نوری هنرمند خوش نویس شهرستان نکا و استاد کثیری که درب های مصلای شهرستان محمود آباد را حوشنویسی کردند مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

 

 همچنین در سیزدهمین دوره کتابت وحی  از کتاب های لیلی و مجنون به قلم رضا مومنی و کتاب حافظ به قلم حمیدرضا سلطان احمدی رونمایی شد.

 

سیزدهمین دوره این همایش که بیشتر با محوریت استعداد یابی دانش آموزان برگزار شده بود،  50 اثر دانش آموزی بین 150 اثر ارسالی به دبیرخانه این همایش برگزیده و قدر دانی شد.

 

همزمان با برگزاری این همایش نگارخانه دائمی حوزه خوشنویسی نیز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان آمل راه اندازی شد و در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار شبستان در یک دهه اخیر در شب های ماه مبارک رمضان همایش خوشنویسی کتابت وحی در شهرستان های استان مازندران برگزار می شود ، از دستاوردهای برگزاری دوره های مختلف  این همایش به تحریر در آمدن 12 عنوان کتاب نفیس توسط اساتید شهرستان آمل بوده است.

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس اردبیل شب قدر خبرگزاری شبستان بیرجند راهپیمایی مراسم شب قدر روز جهانی قدس مسیرهای راهپیمایی روز قدس سیزدهمین همایش سیزدهمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد