Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مردم غیور و همیشه در صحنه شهر کرمانشاه  در راهپیمایی یوم‌الله قدس شرکت کردند و شهروندخبرنگار ما فیلمی از پرچم 1 کیلومتری جمهوری اسلامی روی دست راهپیمایان را ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمانشاه 

 

 

بیشتر بخوانید:راهپیمایی روز قدس در «فیض‌آباد» + تصاویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از حضور پرشور مردم کرمانشاه در  مراسم راهپیمایی  روز قدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین روز قدس دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر به شکل‌های مختلف همانند برگزاری تجمع، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی ضمن اعلام تقدیر، تشکر و حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات گسترده و موفق پهپادی موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع و دشمن‌کوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه حمله به کنسولگری ایران، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.

کد خبر 6080668

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • پل طبیعت همرنگ پرچم ایران می‌شود
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • عکس/ آغاز مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه