Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 -فرمانده قرارگاه فرهنگی سپاه پاسداران گفت:‌طرح معامله قرن به برکت روز قدس با شکست روبه‌رو خواهد شد.

 سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی سپاه پاسداران در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله قدس در جمع خبرنگاران درباره معامله قرن، اظهار داشت: این اولین شکست آمریکایی‌ها و توطئه غربی‌ها در منطقه نیست که ما شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه اقدامات قبلی آنها در طول این 40 سال انقلاب با شکست مواجه شده است؛ اما آنها درس نمی‌گیرند دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

سردار سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: این معامله قرن هم به یاری  خدا به برکت روز قدس به سرعت با شکست روبه‌رو می‌شود و برای همه این شکست معلوم خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌این روز (روز قدس) همه مسلمانان  جهان با همت بلندی که دارند پشتوانه مردم مظلوم فلسطین هستند و ما به زودی شاهد شکست و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا چند شد؟ +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۴ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۵ میلیون تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۹۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود