Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بخشایشی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: تمام مسلمانان در سطح دنیا طبق فرمایش مقام معظم رهبری موظف هستند تا نسبت به مساله قدس حساس بوده و به آن توجه داشته باشند و در صحنه حضور یابند.
وی افزود: اسرائیل و آمریکا قدعلم کرده‌اند تا فلسطین و قدس را به فروش بگذارند و لذا بر ما و به ویژه بر دانشجویان، اساتید، قشر فرهیخته و نسل جوان وظیفه است تا در این دوران حساس در میدان حضور یافته و در مقابل استکبار جهانی قدعلم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشایشی تاکید کرد: خداوند نیز در قرآن به صراحت فرموده که دشمنان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند بیت‌المقدس را از مسلمانان بگیرند و خودشان نابود خواهند شد و ما مسلمانان نیز به این فرموده خداوند متعال ایمان داریم.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید اعتقاد، اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و به‌خصوص این اتحاد را در بین اهل تشیع و تسنن حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند در مجموعه جهان اسلام رخنه کنند، که اگر دشمنان بتوانند اتحاد میان مسلمانان را برهم زنند، قطعا به تمامی اهداف خود خواهند رسید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن روز قدس راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی آئین نکوداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در گیلان اظهار کرد: آئین نکوداشت بناها و محوطه‌های تاریخی و تجلیل از مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی و با حضور فعالین فرهنگی و گردشگری در محل کاروانسرای عباسی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با تاکید بر احیای اماکن تاریخی در استان بیان کرد: احیا و بکارگیری از ظرفیت‌های تاریخی گیلان در اولویت قرار دارد.

جهانی با بیان اینکه حفظ و صیانت از بناها و محوطه‌های تاریخی وظیفه همگانی است، گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ساماندهی بناهای تاریخی توسط مالکان خصوصی صورت پذیرفته است.

به گفته وی، در گیلان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی شناخته شده است که یک هزار و ۲۶۱ مورد از این تعداد در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از مالکان بناهای تاریخی استان خواست تا برای مرمت این خانه‌ها همراه باشند و گفت: طبق پیگیری امور مربوط به ماده ۹۸ برنامه ششم توسعه، بناهای تاریخی استان برای تبدیل به جاذبه‌های گردشگری به بخش خصوصی واگذار می‌شود

وی با تاکید بر حمایت ار بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: حمایت از بخش خصوص در راستی توسعه گردشگری مورد توجه میراث قرار دارد.

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان بیان کرد: این استان دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تاریخی فراوانی است که توانسته این خطه را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کند.

به گفته جهانی- ترمیم و بازسازی بناهای تاریخی گیلان در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

کد خبر 6083859

دیگر خبرها

  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری