Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه صنعت نفت آبادان برای استخدام مربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه بودجه‌ای محدود را در نظر گرفته است. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از جدایی پائولو سرجیو، حالا درصدد انتخاب جانشین این مربی پرتغالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف خبرهایی که درباره مذاکرات این باشگاه با مربیان داخلی مطرح شده است، مسئولان باشگاه صنعت نفت باز هم درصدد انتخاب مربی خارجی هستند.

براساس این گزارش، بودجه نفتی‌ها برای آوردن مربی خارجی محدود است و آنها نمی‌‌توانند بیشتر از 250 هزار دلار برای جذب یک مربی خارجی هزینه کنند.

با این حال نفتی‌ها در تلاش برای توافق با یک مربی خارجی هستند و چند گزینه هم در فهرست موردنظر مدیران صنعت نفت قرار دارد.

هخامنش: صنعت‌نفت مربی فوق‌العاده‌ای را از دست داد/ حفظ سرجیو شدنی نبودکعبی: جدایی سرجیو خبر شوکه‌کننده‌ای بود/ عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، غلامرضا جمالی با اشاره به شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست‌وهشتم صنعت نفت اظهار کرد: در این دوره کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین و… حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با صنعت نفت، تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌هایی خود را که آینده انرژی و صنعت نفت جهان را تعیین می‌کند، به نمایش می‌گذارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای انرژی برشمرد و گفت: این نمایشگاه اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران است که در آن شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه دست اندر کاران اصلی صنعت نفت ایران و جهان حضور جدی و فعال دارند.

جمالی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را فرصتی مغتنم برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی خواند و اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه، می‌توان ضمن آگاهی از تازه‌ترین تحولات بازارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با نفت و گاز نیز آشنا شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران، به‌عنوان نخستین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان و دارا بودن بازار مناسب در بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی، در مجموع این رویداد، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

بر پایه این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از بخش‌های صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت به همراه تولید کنندگان تجهیزات صنعت نفت در ۱۰ گروه کالایی و تولیدکنندگان بار اول و دیگر گروه‌های کالایی صنعت نفت شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

شرکت‌های فعال در حوزه تولیدی مواد و فرآورده‌های نفتی، گازی و پتروشیمی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران مالی و بیمه، حوزه‌های تاسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، اچ‌اس‌ئی، جوش و برش و دیگر گروه‌های کالایی و خدماتی به‌ترتیب اولویت‌بندی و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورعمل‌های ثبت نام، انتخاب و جانمایی می‌شوند که در مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6064001

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش