Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:36:11 GMT

ساخت نماهنگ «طوفانی شو» با محوریت مقاومت مردم فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۷۰۰۶

ساخت نماهنگ «طوفانی شو» با محوریت مقاومت مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین رضائیان تهیه کننده نماهنگ «طوفانی شو» درباره تولید این اثر گفت: «طوفانی شو» روایت مردمان یک دهکده نمادین است که تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی هستند. خفقان بر جامعه حکم فرماست تا آنکه صبر مردم تمام می شود و قیامی شکل می گیرد تا طاغوت سرنگون شود.

وی افزود: این نماهنگ داستانی با تکیه با روایت و موسیقی حماسی بیان گر مقاومت، اراده و خواست مردمی برای پیروزی و حذف رژیم اشغالگر قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده جوان در رابطه با موسیقی کار و سرود فارسی آن اظهار کرد: سرود فارسی کار توسط نیلوفر شادمهری آماده شده است و موسیقی اثر برگرفته از قطعه «میدان پولی یوشکا» است که توسط امید روشن بین تنظیم شده و قسمت کرال فارسی و عربی توسط گروه کر محراب انجام شده است.

رضائیان در پایان گفت: خوشبختانه خانه تولیدات جوان صدا و سیما این روزها پیشتاز تولیدات نوین چه به شکل محتوایی و چه به شکل فرم اجرایی است و نماهنگ «طوفانی شو» اتفاقی تازه در تولید آثار با محوریت مقاومت است. از طرف دیگر عوامل این اثر نیز همه از جوانان فعال متخصص و متعهد هستند که این خود بیانگر نگاه ارزشمند دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما و خانه تولیدات جوان صدا و سیما است.

دیگر عوامل نماهنگ «طوفانی شو» عبارتند از: شاعر نلیوفر شادمهری، موسیقی امید روشن بین، اجرای سرود گروه محراب، بازیگران: فاطمه موسایی، حمید قندیان، مصطفی قندیان، رضا قدرتی، محسن باقریان، امیرحسین جباری، محمد نجاری، سیدامیر ابوترابی، امیر شاهسوارانی، محمودرضا بهرامی، علیرضا ناطقی، پویا مرادی، آرمین علیزاده، محمدرضا علیپور، علی محمدی، محمدمتین پشم فروش، رضا احمدی، بازیگران خردسال: محسن کربلایی، امیرعلی غفاری، هستی اسماعیلی، گروه بدلکاران: محمدرضا شجاع، علی میرعلم زاده، مسعود محبی، محمد مرتضوی، قادر عزیززاده محمودآباد، فریبرز باستانی، سیدسعید جدیری، پویا باقری، ناصر سلیمانی، بهنام مرادی، مجری طرح موسسه فرهنگی هنری نمامان آبرنگ، مدیر فیلمبرداری سیدمهران علوی، نوازنده گیتار فراز فراهانی، دستیاران کارگردان رضا ملکی، محمد امیدی، داریوش کشاورز، علی افشاری، محمدامین افشاری، نورپرداز علی نصرتی، جلوه های ویژه بصری احسان فانیان، رسول آزاد، محمد کرمی، دستیار اول صحنه وحید جعفری، دستیاران صحنه حسین حبیبی، میلاد امامی، دستیار لباس الهه منصف، هلی شات ایمان راد، تدارکات ابوالفضل مجیدی.

نماهنگ «طوفانی شو» کاری از دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما و خانه تولیدات جوان صدا و سیما که به مناسبت روز قدس از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کد خبر 4630133 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی پاسخ ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی دانست که روحیه و اراده جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

به گزارش ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

«عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بویژه دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس یا رسول الله و در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران انجام شد، موجی از شادی و عزت و افتخار را در میان مردم ایران عزیزمان و کشورهای اسلامی به همراه داشت.

پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان‌کننده عمل خواهد کرد.

عبور پرنده‌های بدون‌سرنشین و موشک‌های کروز و بالستیک از دفاع عمیق و چندلایه صهیونیست‌ها و اصابت به هدف‌های ازپیش‌ تعیین‌شده، نشان از نبوغ و هوشمندی متخصصان نظامی کشورمان دارد که بر ائتلاف هوایی اسرائیل و حامیانش غلبه کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر آنکه مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم فلسطین بود که سال‌هاست برای آزادی سرزمین‌شان از چنگال رژیم خبیث صهیونیستی، مبارزه و مجاهدت می‌کنند، باعث تقویت روحیه و استحکام اراده رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه به‌ویژه گروه‌های حماس و جهاد اسلامی در فلسطین خواهد شد.

درود و رحمت خداوند بر ارواح شهیدان تاریخ‌ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم که با رشادت‌های تاریخ‌سازشان برای مردم ایران عزت و امنیت به ارمغان آوردند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد
  • روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات طوفانی ایران