Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@10:00:15 GMT

سردار جعفری: معامله قرن محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۷۳۵۴

سردار جعفری: معامله قرن محکوم به شکست است

به گزارش ایسکانیوز،‌ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی سپاه پاسداران در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله قدس در جمع خبرنگاران درباره معامله قرن، اظهار داشت: این اولین شکست آمریکایی‌ها و توطئه غربی‌ها در منطقه نیست که ما شاهد آن هستیم.

وی افزود: همه اقدامات قبلی آنها در طول این 40 سال انقلاب با شکست مواجه شده است؛ اما آنها درس نمی‌گیرند دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: این معامله قرن هم به یاری خدا به برکت روز قدس به سرعت با شکست روبه‌رو می‌شود و برای همه این شکست معلوم خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌این روز (روز قدس) همه مسلمانان جهان با همت بلندی که دارند پشتوانه مردم مظلوم فلسطین هستند و ما به زودی شاهد شکست و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم.

156 / 156 سرلشکر عزیزی فرمانده قرارگاه فرهنگی سپاه راهپیمایی روز قدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه فرهنگی سپاه راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس  که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  شهدای مظلوم فلسطین، گفت: انشالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست ترمیم ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و  فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان، یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و انشالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:  اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند یقیناً تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان،کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده؛ خاطر نشان کرد:  مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن  اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدار‌های صورت گرفته با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی شود ولی به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

 رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد‌؛ تصریح کرد: تلاش های شهید سردار سلیمانی در خصوص شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت‌های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات مقام معظم رهبری و  مسئولان جمهوری اسلامی ایران و  فرماندهان ارتش و سپاه تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • دیدار هنیه با سرلشکر باقری
  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد + جزئیات
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است