Web Analytics Made Easy - Statcounter

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: ترفند آمریکا برای معامله قرن ،مذاکره است و این مذاکره به نام صلح و به کام صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز گفت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیش از 70 سال از تجاوز صهیونیست ها به خاک فلسطین، موضوع فلسطین همچنان اولویت اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نطنز  گفت: ما در برابر این قضیه مسئول هستیم چرا که آمریکا با طرح معامله قرن می‌خواهد قدس را به طور کامل به اشغال صهیونیست‌ها در آورده و یهودی ساز کند و می‌خواهد گروه‌های فلسطین را خلع سلاح و امنیت اسرائیل را تأمین نماید .

وی افزود: ترفند آمریکا برای معامله قرن مذاکره است و این مذاکره به نام صلح و به کام صهیونیست‌ها است و در این راه برخی سران مرتجع دولت‌های عربی منطقه مثل عربستان و امارات و بحرین و مصر آنها را همراهی می‌کنند آنها به جای شعار مقاومت شعار سازش را مطرح می‌کنند اما مسلمانان می‌دانند که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم و سازش است و اولین ثمره مقاومت عزت و استقلال است.

امام جمعه نطنز با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل گفت: اما خمینی (ره) همه معادلات جهان را تغییر داد امامی که احیا کننده دین معنویت عزت و عظمت مسلمانان جهان شد امامی که به خدا ایمان داشت و با شجاعت مردم را به قیام برای خدا تشویق کرد امام خمینی معجزه قرن بود سال‌ها خواهد گذشت تا امام شناخته شود چرا که امام شخصیتی بود با ابعاد مختلف و هم فقیه بود و هم جاهد هر سیاستمدار بود و هم دیندار چراکه این امام بود که همه شیاطین را ناامید کرد اگر همه علمای اسلام مصلی امام خمینی عمل می‌کردند و از مسلمانان جهان این گونه نبود.

امینی در خصوص شهادت مظلومانه امام جمعه کازرون گفت: بی شک این شهادت‌ها روحانیت را محبوب تر خواهد کرد حمله به یک امام جمعه حاکی از اهمیت نقش او در خدمت به نظام اسلامی دارد یک روز به سپاهیان عزیز ما حمله می‌کنند و روز دیگر به روحانی مجاهد ما معلوم است که دشمنان از این اقشار ناراحت و عصبانی هستند اما عزت به دست خدا است و این حوادث بر خلاف تصور دشمن باعث عزیز تر شدن این خدمتگزاران به نظام و انقلاب اسلامی می‌شود چرا که امروز روحانیت در کنار همه مردم برای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده خدمت رسانی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه نطنز خطبه نماز جمعه نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است

مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: اسرائیل جنایتکار به سفارت جمهوری اسلامی ایران تعرض کرده بود که لازم بود به این اقدام او پاسخی داده شود.

وی بیان کرد: همه جهان اسلام همچون ایران در مقابل جنایت‌های اسرائیل باید چنین حمله‌ای را انجام می‌دادند اما متأسفانه خیلی‌ها در خواب غفلت هستند و جرأت ندارند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر خاطرنشان کرد: باعث فخر و مباهات ما بود که جمهوری اسلامی ایران با حمله شجاعانه دل همه مسلمانان را شاد کرد و ماهم دعا کردیم تا اتمام اسرائیل غاصب را جوانمردان ما رقم بزنند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و برای اولین بار یک کشور به صورت مستقیم به خاک اسرائیل حمله کرد و ضربات سختی را به آن وارد کرد؛ این برای همه ما ایرانیان مایه فخر و مباهات است.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • ایران با موشک باران اسرائیل باعث رسوایی این رژیم غاصب و هم پیمانانش شد