Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@00:31:23 GMT

روز قدس نماد استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۷۵۸۷

روز قدس نماد استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است

رستمی گفت: روز قدس روز حیات دوباره اسلام و نماد استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران است و بی شک مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر تجدید عهد دوباره با آرمان های انقلاب، عشق به نظام و رهبری را به جهانیان نشان خواهند داد.

«علی رستمی» در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه با بیان اینکه روز قدس روز حیات دوباره اسلام و نماد استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران است و بی شک اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر تجدید عهد دوباره با آرمان های انقلاب، عشق به نظام و رهبری را به جهانیان نشان خواهند داد، گفت:روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ه) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اکنون به الگویی کامل برای تمام آزایخواهان جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تربت حیدریه اظهارداشت: اقشار مختلف مردم و گروههای مختلف سیاسی در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای جاوید خلق خواهند کرد و به تمام دشمنان می‌فهمانند که همچنان دوستدار نظام و حافظ ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی هستند.

 

وی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را تکلیف و وظیفه دینی و شرعی توصیف کرد و افزود: سران استکبار و در رأس آنها رژیم صهیونیستی از هر توطئه ای برای ضربه زدن به امت اسلامی دریغ نکردند و در چنین شرایطی مسلمانان باید با اتحاد و همدلی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان، مقاومت و ایستادگی کنند.

 

رستمی گفت: در عصر حاضر تمام آزادیخواهان جهان با الگوبرداری از نظام اسلامی، ایستادگی در برابر نظام سلطه و زیادخواهی های آنان را سر لوحه کار خود قرار داده اند و این مهم به برکت شکل گیری انقلاب اسلامی حاصل شده است.

 

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه در تمام ناآرامی‌های موجود در کشورهای منطقه، رد پای رژیم صهیونیستی مشهود است گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی ارزشمند برای اعلام انزجار از توطئه‌های سران استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

 

رستمی ادامه داد: دولت آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی، قصد ضربه زدن به امت اسلامی را دارد و این مهم را با دخالت در امور کشورهای منطقه به اثبات رسانده است و در شرایط فعلی مسلمانان باید با حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه اختلاف و دو دستگی، به فکر حفظ منافع خود باشند

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس شب قدر معامله قرن مراسم شب قدر قدس روز جهانی قدس مجلس فلسطین بیرجند فرماندار تربت حیدریه استکبار ستیزی روز قدس تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، موضوع دقیق این جلسه پاسخ مقتدرانه ایران و جبهه مقاومت به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی بود.

احمدی‌نیا، تحلیلگر مسائل منطقه علاوه بر ابراز خشنودی از عملیات وعده صادق بیان کرد: به اذعان تمام تحلیلگران نظامی دنیا، اسرائیل هیچگاه این اتفاق مهم را پیش بینی نمی‌کرد، و اعتراف کرد تحلیلگران ما اشتباه کرده‌اند و پاسخ ایران دور از تصور ما بود.

وی افزود: تا قبل از این اتفاق مبارزه ایران با اسرائیل در سایه بود و غیر مستقیم پاسخ می‌داد، اما برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، معادلات جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال بعد از انقلاب، از لحاظ راهبردی عوض شده است و برای اولین بار از خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

احمدی نیا گفت: در این واقعه قدرت اراده ملت ایران، به تمام دنیا نشان داده شد، زیرا امروزه جنگ جنگ اراده‌ها است، و اگر اسرائیل دوباره کاری کند، دیگر پاسخ ما نیابتی نخواهد بود و مستقیم از خاک جمهوری اسلامی به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما پایه‌گذار عملیات شبانه هستیم و در جنگ بین ایران و عراق طبق اصل غافلگیری عمل کردیم، اما اکنون عملیات ما غافلگیرانه نیست و آشکار محض است، آنگونه که ایران قبل از حمله به تمام دنیا اعلام کرد، و قریب به ۲۰ کشور دنیا در این عملیات هوا را قرق کرده بودند تا از موشک‌های ایران پیشگیری کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1228246 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد