Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد در تابستان نقل و انتقالاتی میان بارسلونا و والنسیا صورت بگیرد.

طرفداری - بارسلونا هنوز هم به رودریگو مورنو، مهاجم والنسیا علاقه مند است.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از آنتوان گریزمان، هدف بارسلونا این خواهد بود تا یک مهاجم دیگر هم جذب کند. مهاجمی که بتواند بدون نگرانی جای خالی سوارز را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا برای این مهم روی بازیکنان والنسیا نظر دارد. یکی از گزینه‌ها، رودریگو مورنو است که بارسا ماه‌ها است عملکردش را زیر نظر دارد اما می‌داند که خریدش بسیار هزینه‌بر خواهد بود. بند فسخ او 120 میلیون یورو است که البته می‌توان با رقمی به مراتب کمتر هم والنسیا را راضی به فروش کرد ولی باز هم خرید رودریگو در دسته گران قیمت‌ها قرار می‌گیرد.

بارسا بخش اعظم بودجه‌اش را برای خرید گریزمان کنار گذاشته است و بنابراین یک خرید گران دیگر در خط حمله شاید بعید باشد اما هنوز به طور کامل منتفی نیست. یکی دیگر از گزینه‌ها کوین گامیرو بود که از لیست خط خورده است. از طرفی نشریه چاپ والنسیا، سوپردپورته هم چندی پیش نوشت شاید بارسا دوباره در این تابستان هم سراغ دنی پارخو بیاید ولی چنین چیزی رد می‌شود. سال گذشته و زمانی که هنوز فرناندز مدیرفنی باشگاه بود، با درخواست والورده شرایط جذب کاپیتان والنسیا بررسی شد ولی امسال او از لیست اهداف احتمالی خارج شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا

نشریه موندو دپورتیوو در جلد اصلی خود از ۴ مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آینده خبر داد و از دور شدن ۴ مربی نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از زمانی که ژاوی اعلام کرده در پایان فصل بارسلونا را ترک می‌کند، عملکرد تیم بهتر شده و آبی‌اناری‌ها توانسته‌اند نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهند.بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در رده دوم لالیگا جای دارد و برخی نیز از ماندن ژاوی صحبت می‌کنند. با اینکه خودِ سرمربی بارها و بارها گفته که قصدی برای ماندن ندارد ولی موندو دپورتیوو گزینه اصلی جانشینی ژاوی را خودِ ژاوی دانست.

نشریه موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود به بررسی سرمربی آینده بارسلونا پرداخت و در جلد اصلی خود از ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا برای فصل آتی پرده برداشت.این نشریه نوشت که ژاوی، لوئیز انریکه (سرمربی پاری سن ژرمن)، هانسی فلیک (سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ) و رافا مارکز (سرمربی کنونی بارسلونا ب) جزء گزینه‌های اصلی هدایت بارسلونا هستند.

همچنین گزینه‌هایی چون روبرتو دی زربی، توماس توخل، یولیان ناگلزمن و میکل آرتتا از نشستن روی نیمکت بارسلونا دور شدند و بعید است آنها جانشین ژاوی در تابستان شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند