Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در این 40 سال توانست معادله قدرت را تغییر دهد و به دنیا بفهماند که جبهه مقاومت شکست ناپذیر است.

به گزارش  ایسنا،  سردار یدالله جوانی در اجتماع بزرگ مردم روزه دار خراسان شمالی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه تحلیلگران در گذشته می گفتند که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است، اضافه کرد: رشادت ها و ایستادگی های پس از انقلاب اسلامی و حضور پررنگ ایران در منطقه موجب شد تا تحلیل گران بگویند جبهه مقابل شکست ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه حضور مسلمانان در این روز پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: رژیم صهیونیستی زمانی که مردم فلسطین در مشت های خود سنگ داشتند نتوانستند آنها  را شکست دهند در حال حاضر که صاحب موشک هستند به هیچ عنوان کاری از دستشان برنمی آید و باید به سرزمین های خود بازگردند.

جوانی با بیان اینکه حضور مسلمانان در تمام نقاط دنیا موجب شده است تا لرزه بر تن دشمنان و حامیان رژیم صهیونیستی بیفتد، اظهار کرد: روز قدس پاره تن انقلاب اسلامی است و مردم در 950 شهر و روستاها به صحنه آمدند تا به دنیا بفهمانند که حمایت از مظلومان از اصل های جداناپذیر انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی(ره) با معرفی اسلام به ملت‌ها، مبارزه با ظلم را به همگان یاد دادند و اسلامی که بی‌تفاوت نسبت به اوضاع باشد را از بین برد.

معاون سیاسی سپاه حضور ملت را خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان طی ۴۰ سال اخیر عنوان کرد و افزود: در پرتو مقاومت مردم ایران، مقاومتی در منطقه پدید آمد که روند تحولات را دگرگون ساخته و امروز دشمنان برخلاف چهل سال شاهد مقاومت بی‌نظیر در منطقه هستند .

وی شکست رژیم اشغالگر قدس در  لبنان و غزه را به برکت انقلاب اسلامی در منطقه دانست و افزود: صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند و باید فلسطین را رها کنند .

معاون سیاسی سپاه در ادامه به موضوع معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: طرحی با عنوان معامله قرن توسط داماد رئیس جمهور آمریکا مطرح‌شده که گمان می‌کنند رژیم صهیونیستی را می‌تواند نجات دهد اما باید بدانند که اگر در این چهل سال طرح‌هایشان به نتیجه رسیده این طرح نیز اجرایی خواهد شد و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که تاکنون تمام معادلات و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی با شکست روبه رو شده است.

وی با تاکید براینکه معامله قرن به دنبال نابودی آرمان های فلسطینیان است، بیان کرد: هدف آنها تنها فلسطین نیست بلکه می خواهند از این طریق جبهه مقاومت را از حرکت باز دارند که باید با صراحت گفت باحضور ملت ایران در صحنه، این آرزو را دشمنان به گور خواهند برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است