Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دزفول، گفت: روزشمار نابودی اسرائيل و رژیم صهیونیستی به کار افتاده و این مهم با وحدت و حمایت مسلمانان به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی»، امروز (جمعه 10 خرداد) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در دزفول، در جمع خبرنگاران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس و دفاع از فلسطین را مهم دانست و اظهار کرد: آمریکا به دنبال زمینه سازی برای معامله قرن با همراهی کشورهای منطقه است و این یک سند گویا بر خیانت آمریکا، غرب و کشورهای عربی به فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان دزفول، تصریح کرد: امت اسلامی زیر بار این خیانت نخواهد رفت و روز قدس سلاح جهان اسلام بر علیه این خیانت بزرگ است.

 

وی با بیان اینکه معامله قرن به معنای دادن تمامیت فلسطین به اسرائیل است، افزود: این معامله دارای مفاد بسيار زیادی است، یکی از مفاد این است که فلسطینی ها حق برخورداری از ارتش و سلاح را ندارند و فقط می توانند پلیس محلی داشته باشند؛ همچنین در این معامله آمده که حماس باید تمام سلاح های خود حتی سلاح شخصی رهبر حماس را تحویل دهد.

 

وی از حضور پرشور مردم و مسئولان روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز قدس در جای جای شهرستان دزفول تقدیر کرد و گفت: روزشمار نابودی اسرائيل و رژیم صهیونیستی به کار افتاده و این مهم با وحدت و حمایت مسلمانان به زودی انجام می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس فلسطین معامله قرن ماه رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر قدس مسجد شب قدر حجت الاسلام قاضی دزفولی راهپیمایی روز قدس دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست

ایال ماگاد نویسنده صهیونیست معروف گفت که نتانیاهو باعث نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ماگاد با بیان اینکه نتانیاهو متعصب و دیکتاتوری است که رژیم صهیونیستی را دارایی خصوصی خود می‌داند، افزود: او چنان به کنترل عادت دارد که نمی‌تواند بپذیرد که شخص دیگری جای او را بگیرد.

این نویسنده صهیونیست خاطرنشان کرد که کنار رفتن از کابینه برای نتانیاهو به منزله انتقال مالکیت یک ملک است.

انتقادات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی افزایش می‌یابد که شهرک‌نشینان صهیونیست نیز دیگر به او اطمینان ندارند. در همین راستا  یک نظرسنجی جدید نشان داد که دو سوم صهیونیست‌ها ادعای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها به پیروزی قریب الوقوع در جنگ ادامه دار بیش از ۶ ماهه خود در نوار غزه نزدیک شده اند را باور ندارند.

۶۸ درصد صهیونیست‌ها وقتی نتانیاهو می‌گوید که این رژیم یک قدم تا پیروزی فاصله دارد، این حرف را باور ندارند. در حالی که ۱۶ درصد گفتند به نتانیاهو اعتقاد دارند، بقیه پاسخ دادند که نمی‌دانستند یا از پاسخ دادن خودداری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس