Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا سعادت فر، گفت: طرح معامله‌ بزرگ قرن، نشانه‌ ضعف جدی و شکنندگی بیش از پیش رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم ۶۰ سال پیش شعار تسلط از نیل تا فرات داشت و اکنون با حمایت آمریکا و سعودی صرفاً به دنبال بخشی از خاک فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حجت الاسلام رضا سعادت فر» امام جمعه جیرفت، در خطبه های نماز جمعه این هفته (۱۰ خرداد) در مصلی جیرفت، گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در پایان ماه مبارک رمضان سنت اعتکاف را انجام می دادند و  اعتکاف فرصت خوبی برای بهره‌ برداری حداکثری مومنین از ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا سعادت فر، با اشاره به آیه ۸۲ سوره مبارکه مائده، افزود: در این آیه شریف می‌خوانیم که دشمن تراز اول جامعه‌ ایمانی که هرگز دست از دشمنی در طول تاریخ برنداشته و بر نخواهد داشت همانا یهود و مشرکین هستند.

امام جمعه جیرفت، ابراز داشت: بیش از ۶۰ سال مقاومت قدس به پشتوانه‌ مسلمانان آزادی خواه دنیا و در راس آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این مدت همواره شاهد توطئه‌های مختلف صهیونیست‌ها برای تسلط بر قدس شریف هستیم.

وی، با بیان این مطلب که اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که اسرائیل بدون قدس و قدس بدون معبد سلیمان وجود ندارد و این سه بدون یکدیگر بی‌معنا هستند، عنوان کرد: قدس برای یهود و صهیونیسنت‌ها بسیار اهمیت دارد و همواره برای حفظ موجودیت خودشان به دنبال غصب قدس هستند.

خطیب جمعه جیرفت، خاطرنشان کرد: متاسفانه بتازگی شاهد عادی سازی روابط و کمک‌های مالی برخی از دولت های حاشیه خلیج فارس به رژیم صهیونیستی هستیم و بنا بر خبر فرانس ۲۴، پادشاه عربستان ۸۰  میلیون دلار بابت پیروزی در انتخابات به نتانیاهو کمک کرده است.

حجت الاسلام سعادت فر، تصریح کرد: توطئه‌ دیگر معامله بزرگ قرن است که توسط رئیس جمهور آمریکا دنبال می‌شود و قصد اجرایی کردن آن در پایان ماه مبارک رمضان را دارد.

امام جمعه جیرفت، با اشاره به اهداف این طرح، عنوان کرد:  ۱- تاسیس دولت فلسطینی جدید است به نام فلسطین جدید در اراضی کرانه باختری و نوار غزه ۲- عدم پذیرش حق بازگشت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از آوارگان فلسطینی به وطنشان ۳- قدس بین اسرائیل و فلسطین جدید مشترک بماند به صورتی که ساکنان عربی که فلسطینی‌ها هستند از قدس به فلسطین جدید منتقل شوند و شهرداری قدس زیر نظر رژیم صهیونیستی اداره شود و فلسطینی‌ها بابت اداره قدس عوارض ویژه به رژیم صهیونیستی بپردازند ۴- یهودیان اجازه خرید منازل فلسطینی‌ها را داشته ولی به فلسطینی‌ها حق خرید منازل صهیونیستی داده نمی‌شود ۵- دولت فلسطین جدید حق داشتن ارتش و سلاح ندارد و فقط پلیس مسلح می‌تواند داشته باشد و حماس بایستی سلاح‌ هایش را تحویل دهد.

خطیب جمعه جیرفت، اضافه کرد: طرح معامله‌ بزرگ قرن، نشانه‌ ضعف جدی و شکنندگی بیش از پیش رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم ۶۰ سال پیش شعار تسلط از نیل تا فرات داشت و اکنون با حمایت آمریکا و سعودی صرفاً به دنبال بخشی از خاک فلسطین است.

حجت الاسلام سعادت فر، تصریح کرد: ریشه و هدف اصلی دشمنی و توطئه‌های صهیونیستی در واقع پیشگیری از تحقق امر فرج حضرت بقیه الله الاعظم و به تاخیر انداختن صبح ظهور است، یهود به مهدویت اعتقاد کامل دارد بنابراین تمام تلاش آنها از مقابله‌ی با ایران این است که ایران تنها زمینه ساز امر ظهور است.

امام جمعه جیرفت، ضمن گرامیداشت سی‌امین سالگرد رحلت جانگداز امام راحل (ره)، خاطرنشان کرد: مهمترین شاخصه‌ زندگی حضرت امام خمینی اخلاص بود و لازمه و نیاز جامعه امروز نیز پیروی از امام راحل است که فرمودند: کار را برای خدا انجام دهید و از هیچ‌کس نترسید و هیچ محاسبه‌ای نکنیم که چه کسی خوشش می‌آید و چه کسی بدش می‌آید.

وی، ابراز داشت: سالروز زعامت و امامت امام امت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را گرامی می‌داریم و  این ولایت، انتخاب چند نفر نیست بلکه لطف اللهی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس فلسطین معامله قرن قدس روز جهانی قدس خبرگزاری شبستان بیرجند راهپیمایی روز جهانی قدس مجلس طرح معامله قرن معامله قرن قدس اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

یکی از رهبران حماس، عملیات ضد صهیونیستی که صبح امروز در قدس اشغالی انجام شد را ستوده و تاکید کرد که این عملیات‌ها به ویژه در بازه زمانی کنونی اهمیت زیادی داشته و بیانگر عزم فرزندان فلسطین برای آزادی سرزمین خود از شر اشغالگران است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالحکیم حنینی» از رهبران جنبش حماس فلسطین در واکنش به عملیات قهرمانانه ضد صهیونیستی که صبح امروز دوشنبه در قدس اشغالی انجام شد اعلام کرد که این عملیات قهرمانانه بیانگر عزم و اراده مقاومت و تعهد آن برای محافظت از فرزندان ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات ما از شر اشغالگران صهیونیست است.

حنینی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که زمان و مکان عملیات‌های ضد صهیونیستی که مبارزان قهرمان فلسطینی انجام می‌دهند اهمیت زیادی دارد. این عملیات همزمان با تحرکات متجاوزانه صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و توطئه‌های رژیم اشغالگر برای گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطینی انجام شد که این تجاوزات رژیم اشغالگر مستلزم یک اقدام میدانی جدی برای دفاع و حمایت از اراضی و مقدسات فلسطین است.

این رهبر حماس تصریح کرد که تحولات اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی و عملیات های پیشرفته‌ای که شاهد آن هستیم همگی دلیلی بر میزان خشم مردم و مقاومت فلسطین به خاطر توحش و جنایات شنیعی است که رژیم اشغالگر و گله‌های شهرک نشین آن ضد مردم فلسطین انجام می‌دهند.

وی در ادامه تاکید کرد که ما به فرزندان قهرمان ملت خود و مقاومت شجاعانه آنها درود می‌فرستیم و از همه مردم خود در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌خواهیم تا بیش از پیش برای قیام علیه اشغالگران با یکدیگر متحد شوند و با هر روش ممکن در برابر دشمن صهیونیستی بایستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است!