Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی لطفا بر روی آن کلیک نمایید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری صبح سه شنبه در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان اظهار کرد: این برنامه با هدف سازماندهی و انسجام بخشی ائمه جمعه سراسر کشور در قالب ۸ منطقه تدارک دیده شده است که در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دومین دوره گردهمایی عهد حضور با شرکت ائمه جمعه استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

وی افزود: موضوعات بسیار خوبی در راستای جهاد تبیین در دستور کار خود قرار داده‌ایم که به اقتضا هر منطقه موضوعات تغییر خواهد کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در این گردهمایی به موضوعاتی چون جمعیت، مسجد، نوجوان، آموزش و پرورش و دیگر محورها خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این همایش طی دو روز در استان گلستان در حال برگزاری است، افزود: یکی از کارهایی که در روز نخست در خصوص اردو راهیان پیشرفت انجام خواهد شد بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب است.

حاج علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه وحدت در بین مردم شیعه و سنی استان گلستان مثال زدنی است و امروز باید به عنوان یک الگو برجسته در کشور معرفی شود، اظهار کرد: وحدت مهمترین موضوع همایش امروز است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

کد خبر 6086363

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه+ فیلم
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند